NisseNutz
Ny säsong, ny hoj!
He he bekänn nu vad du har ställt till med nu!![]()
He he du kan köpa mitt slip-on i min annons så kan du pimpa den hur du vill.
Jag råkade köra lite för fort

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
He he bekänn nu vad du har ställt till med nu!![]()
He he du kan köpa mitt slip-on i min annons så kan du pimpa den hur du vill.
Tja så var bänkningen avklarad då.. Fick efter lite justering till det ganska så bra
dock går den lite fett efter ca 5500 till topp varv men det gav 55.48hk lite mindre en vad jag trodde efter ha läst lite här om det. Men det skiljer lite på bänkar oxså
blev 48 i låg och 165 i hög med ett kn filter och borttagen luftburks lock samt sebring slipon och trimkam..
Vad kostade bänkningen? Jag köpte själv trimkam igår och mitt sebring är på väg men på lelles där jag köote kammen rekomenderade dom 172 i hög munstycke, tycker det låter bra fett om din går fett med 165..
Vet nån vart man bänkar närmast skövde??
Tja så var bänkningen avklarad då.. Fick efter lite justering till det ganska så bra
dock går den lite fett efter ca 5500 till topp varv men det gav 55.48hk lite mindre en vad jag trodde efter ha läst lite här om det. Men det skiljer lite på bänkar oxså
blev 48 i låg och 165 i hög med ett kn filter och borttagen luftburks lock samt sebring slipon och trimkam..
Att den går fett på högre varv är mer positivt än negativt.
Du får bättre kylning av tex ventiler osv.
Dessutom så behöver du mer soppa vid fullgas![]()
Är 640 reggade som mellanklassare från början????
Vet nån vart man bänkar närmast skövde??
Hm vågar man köpa en 660 06.a ?
Små läst lite i tråden,ett o annat meck,mickel och läckade hit o dit ?
Jepp det var därför vi gav oss idag..
En annan sak som jag har märkt nu sista turerna med hojen är att den har börjat vibrera ordentligt duktigt vid låga varv, det har den inte gjort förutlär nog gå över motorfästerna/bultar i morgon samt ha kopparfett på krökarna där gnissel fåglarna bor...
Är det bara jag som får Database error här?
Hm vågar man köpa en 660 06.a ?
Små läst lite i tråden,ett o annat meck,mickel och läckade hit o dit ?
Hallo igen, undrar bara om det är normalt att KTM 660 har olika ljud, ett med kopplingen intryck och ett när kopplingen är ute, allt detta i Neutral?!
Hallo igen, undrar bara om det är normalt att KTM 660 har olika ljud, ett med kopplingen intryck och ett när kopplingen är ute, allt detta i Neutral?!
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |