Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tjena![]()
funderar på om jag har råd med en ktm, 625, 640 eller 660. Mellanklass då. Jag ringde en försäkringsnisse på bilsport&mc och han sa att de skulle kosta 25k hel/helår och 11,5k halv/helår för mig i försäkring??? kan detta stämma?
kollade på en 625 smc 04:a och jag bor i Bjärred, 18 år nästa år![]()
tjena![]()
funderar på om jag har råd med en ktm, 625, 640 eller 660. Mellanklass då. Jag ringde en försäkringsnisse på bilsport&mc och han sa att de skulle kosta 25k hel/helår och 11,5k halv/helår för mig i försäkring??? kan detta stämma?
kollade på en 625 smc 04:a och jag bor i Bjärred, 18 år nästa år![]()
mm, tror han har fel för sig den där nissen..tyckte detta lät dyrt jag betala ca 4500 för min hel/hel
ja har tid på mig (är bara 17 jue) ^^ orkar inte ikväll men kommer säkert kolla upp det igen. tack för tipset btw.ring folksam.
Så, nu har man trimmat hojen. Inte något sånt där onödigt motor-trim som ändå inte syns
Det fick bli lite dekal-trim till gaffelbensskydden. Notera också de extremt snabba krasch-puckarna på fotpinnarna. Jag skulle tippa att hojen lämnar runt 75 pållar på slangen nu efter dessa tunga modifieringar.... typ
...Jag är egentligen sur på att inte få köra hoj, så då gick jag ner till garaget och pillade på lite skit och torrgasade lite. Sen lägger jag upp en bild här på SH helt i onödan, men det får ni f*n ta... Man blir ju idiot när snön fortsätter ösa ner.
Ha det gott i snön...
Har fått ännu fler klibbor nu!
Tur du har skylten monterad![]()
![]()
Haha
Så du va med den där gången!
Gick Förresten åt 4a skyltar under 2009![]()
Skönt att se att det inte bara är jag som har abstinens!
Jojjemen, tror det är enda gången jag körde med dig... hela 50 meter
EDIT: 4 skyltar? Vad har du gjort, vurpat, 12:at?
Nä du är nog inte ensam. Jag köpte t.o.m. en liten fiddy för att dämpa begäret. Nu kan jag ju för f*n inte ens köra den, eftersom det är så mycket snö och jag har inga dubbdäck till den, så det går knappt köra på grus(snö)vägarna...
Det blev bra med klibborna btw.
Om det ändå vore så väl!
Dom har vibrerat i bitar. Va tvungen att limma på en plastskiva bak på plåten för att skiten skulle hålla.
Får se till att utöka dom där 50 metrarna nu till sommaren!
Ajjemen. Får la hoppas att det går att bege sig ut redan nästa månad![]()
Ut med tjejens hårtork bara!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden