Nyligen lycklig ägare till en 620scsm -01 men jag tycker att den ligger kvar på gasen en halvsekund eller så efter gasavsläpp, motorn är ombestycked efter boken med öppnad luftburk (ktm orginal luftburklock) så skall det väll inte vara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ecke skrev:Nyligen lycklig ägare till en 620scsm -01 men jag tycker att den ligger kvar på gasen en halvsekund eller så efter gasavsläpp, motorn är ombestycked efter boken med öppnad luftburk (ktm orginal luftburklock) så skall det väll inte vara?
Decson skrev:[spontan reaktion]
halvsekund bara?! min håller ett par tusen varv över tomgång i några minuter innan den sjunker till sin riktiga tomgång.. om den ens sjunker. [/spontan reaktion]![]()
![]()
![]()
![]()
Ecke skrev:Har du SXC-ljuddämparen? det har jag men den är inte moddad, hur mycket skillnad blir det med bortknackat gnistgaller? vart i dämparen sitter det?
Ecke skrev:Har kanske kört 1 mil (har inte fått nummerplåten ännu, men kanske i morgon, regbesiktade i måndags) men hojjen har gått 600 mil så det känns inte som ett inkörningsproblem. Tittade på KTMsommer-sidan men hittade ingen info om bestyckning -vet du vart det fanns?
Ecke skrev:Har du SXC-ljuddämparen? det har jag men den är inte moddad, hur mycket skillnad blir det med bortknackat gnistgaller? vart i dämparen sitter det?
Ecke skrev:Något tipps på bra slipon då ? inget akratitan för 10000:- bara!
Tom Byron skrev:Alla nya KTM min 625 +2 polares var lika smurfiga i början
Ebbe å Max 660 är precis likadana, time will well !!!
Hur långt har du åkt?
Decson skrev:iiinte långt! har uppkörning den 27'de så det har bara blivit lite provåkande ett par vändor än, cirka 50mil.
hur långt gick din innan den la av med de där dumheterna? lite jobbig i korsningar med en tomgång på 2-3000 rpm
Decson skrev:Vad beror dessa höga tomgångar på då?
och varför är det just ktm som har dom?
hade nån mer fråga också, men den kommer jag inte ihåg. kommer väl sen...
Tom Byron skrev:Skit i att modda den ljuddämparen, det enda du får är ett burkigare (plåtigare) ljud........ effekten känner du inte någon skillnad på ivf......... jag ångrar som faan att jag kapade med "s" böj, det gav inget men låter illa ivf........... BLÄÄÄÄÄ
Eller vad säger mästerttrimmaren....... Herr Karlsson?
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |