KTM 525 mod-tråden

Där händer inte så mycket på motorfronten som är revolutionerande men ändock uppgraderingar. Fjädringen blir dessutom betydligt bättre och du får den nyare bakdelen som är snyggare. Man byter många delar som sedan passar fram till 07 så tillgången på beg är bättre.

Det är bara att hoppas att där även byttes ramlager när motorn var nere. De kostar 450kr/sida och bör bytas. Att cykeln gått 330 timmar gör att allt material är mer utmattat men åas är motorn renoverad och det väger tungt.

Läskigt det här, känns som att man bara kan chansa eller samla ihop mera pengar för att bättra på oddsen.

Det är bara att hoppas att där även byttes ramlager när motorn var nere. De kostar 450kr/sida och bör bytas. Att cykeln gått 330 timmar gör att allt material är mer utmattat men åas är motorn renoverad och det väger tungt.

Om ramlagren inte är bytta bör man alltså byta dem snarast? Prislappen verkade ju inte så farlig, men jag antar att det är jobbet som är problemet.

Nu har jag tagit det lite obehagligt mogna beslutet att vänta och tjäna ihop mer pengar för att köpa en hoj i bättre skick istället. Jag får väl ge mig själv en ny hoj i julklapp istället för födelsedagspresent.
Tack iaf för hjälpen grabs! :)

Någon som vet om fälgar från ktm 660 passar ktm 525 -03?
Har ett par till salu, samt en köpare med 525a.
Mark

Är på jakt efter dekaler till min hoj dock inte hela kit utan endast till bakskärm samt sidorna lyktkåpan och framskärm. Finns det något ställe som säljer lösa dekaler? eller kanske nån här som vill sälja? KTM 525 EXC -06 är hojen i fråga.

Pm,a gärna.

Är på jakt efter dekaler till min hoj dock inte hela kit utan endast till bakskärm samt sidorna lyktkåpan och framskärm. Finns det något ställe som säljer lösa dekaler? eller kanske nån här som vill sälja? KTM 525 EXC -06 är hojen i fråga.

Pm,a gärna.

Snurra runt lite på www.shop.race-styles.com.
Där finns det mesta i dekal- och plastväg till din cykel.

vad är det för batteri till ktm 525 Exc -07? var får man tag på det?

lite bråttom :)

Last edited:
Nu är jag påväg till Gbg för att hämta hem min 525 exc -07!!!:)

Nu är den betald!

Hehe, underbart!

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk.jpg
    ImageUploadedByTapatalk.jpg
    34.6 KB · Visningar: 180
Vad ska jag ha för bestyckning på min exc 07, allt orginal dock avstrypt.

Back