KTM 525 kylarvatten/glykol

Tills det är fullt. Sen startar du utan locket och kör en minut och efterfyller. Där går i en dryg liter, något mindre på en SX

tacksam för snabba svar!! när jag ändå är igång! kan någon länka reservdelar till 525:an så som vipparmsrullar kamkedja osv ?

//sebbe

Jag behöver inte göra en renovering än på ett tag, men tänkte bara skaffa lite info! köpte nämligen en 525 igår som i stort sätt aldrig används! en gubbe som har ägt den sen 2004 :-)

Är det något man bör tänka på just denna modell! är ganska van vid mekande och vet va det innebär att äga 525:an

vad bör bytas i en kommande renovering?

/sebbe

Jag behöver inte göra en renovering än på ett tag, men tänkte bara skaffa lite info! köpte nämligen en 525 igår som i stort sätt aldrig används! en gubbe som har ägt den sen 2004 :-)

Är det något man bör tänka på just denna modell! är ganska van vid mekande och vet va det innebär att äga 525:an

vad bör bytas i en kommande renovering?

/sebbe

Det som är slitet behöver bytas men grundsatsen som behövs är ramlager, kolvringar, vipprullar, kamkedja, div lager och sen får man titta på vevstake,kolv,ventiler ser ut.

Såhär ser det ut
attachment.php
. Bud via PM.

Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard