KTM 525 kylarvatten/glykol

Tills det är fullt. Sen startar du utan locket och kör en minut och efterfyller. Där går i en dryg liter, något mindre på en SX

tacksam för snabba svar!! när jag ändå är igång! kan någon länka reservdelar till 525:an så som vipparmsrullar kamkedja osv ?

//sebbe

Jag behöver inte göra en renovering än på ett tag, men tänkte bara skaffa lite info! köpte nämligen en 525 igår som i stort sätt aldrig används! en gubbe som har ägt den sen 2004 :-)

Är det något man bör tänka på just denna modell! är ganska van vid mekande och vet va det innebär att äga 525:an

vad bör bytas i en kommande renovering?

/sebbe

Jag behöver inte göra en renovering än på ett tag, men tänkte bara skaffa lite info! köpte nämligen en 525 igår som i stort sätt aldrig används! en gubbe som har ägt den sen 2004 :-)

Är det något man bör tänka på just denna modell! är ganska van vid mekande och vet va det innebär att äga 525:an

vad bör bytas i en kommande renovering?

/sebbe

Det som är slitet behöver bytas men grundsatsen som behövs är ramlager, kolvringar, vipprullar, kamkedja, div lager och sen får man titta på vevstake,kolv,ventiler ser ut.

Såhär ser det ut
attachment.php
. Bud via PM.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär