liljekvist skrev:Tänk bara på att inte deffa ner dig förmycket... man blir helt snurrig när man ligger på 7% och mindre. Inte bra för uthålligheten heller.... blir ju helt slut efter ett par trappor med kramper som föld. Bättre och ligga på 10-12%
Oh fan, det är därför jag blir så trött då!? Hoppas en pizza ikväll + julbord imorgon rättar till siffrorna lite då!
43-45hp på en CRF låter lite. Men det får väl ändå bli en bänkning framåt våren så då får man se. Någon som har erfarenhet från att ha bytt kam & vad det gör?