Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du tankar i Bagarn/Spretman tillräckligt på båten i helgen så får du nog höra det som finns.....Mcbudet skrev:2596086Tjena!
Jag har blivit en svartfot.
Husan såld och en Ktm 450smr trillar in i slutet av november, Nu tänkte jaga bara höra om det är några kända fel på den modellen?
nån som har koll?
//Mcbudet
Supermoto skrev:2596142
DEN ÄR ORANGE, ful, äcklig, luktar illa och gör ägaren till homo!
marcus56 skrev:2596311Hoppas det är en -07:a? Finfina uppdateringar för året tycker jag.
Magurabromsar, förstärkt ram, lättare nav och gaffelkrona med rätt offset.![]()
marcus56 skrev:2596311Hoppas det är en -07:a? Finfina uppdateringar för året tycker jag.
Magurabromsar, förstärkt ram, lättare nav och gaffelkrona med rätt offset.![]()
Jocke W skrev:2596349ja det e skit fint, ska bli ett nöje att köra på den![]()
Instämmer, riktigt synd. Jag skulle köpa en av varje och plocka ihop det bästa av det.MANGAN skrev:2596391Synd bara att de inte byggt -07 SMR:en på den nya (-07) SXF:en
Ja men jag får ju en ny nästa år haha, eller får och fårmarcus56 skrev:2596399Instämmer, riktigt synd. Jag skulle köpa en av varje och plocka ihop det bästa av det.![]()
Jocke W skrev:2596455Ja men jag får ju en ny nästa år haha, eller får och får![]()

RaceMe skrev:2596757Men du får väl en SMR? Samma motor som 06. SMX är ju en annan motor. Det var väl det som Mangan o Marcus menade.
Själv så är det inte hojjen det beror på anser jag. En bra förare kör fort på vilken hoj som helst.Om man inte är svartfot, homosexuell och kallas Judas!!
![]()
Jocke W skrev:2596820Ja en 07 SMR...Ja men den motorn kommer ju 08 till 560in..eller va det nu blir för cc, 590 har jag hört rykten om.
men...
MANGAN skrev:2597566Litemen...
....va fan hittar ni info om SMR:ena inte f*n finns dom på KTM:s hemsida iaf![]()
Mvh
//Mangan
marcus56 skrev:2597587Jag har inte heller sett det på nätet men min info kommer från KTM SMR 2007-, tror inte de skulle tryckt upp den om det inte fanns någon substans bakom det?![]()
Sniff skrev:

Jocke W skrev:2596820Ja en 07 SMR...Ja men den motorn kommer ju 08 till 560in..eller va det nu blir för cc, 590 har jag hört rykten om.
Mcbudet skrev:2596086Tjena!
Jag har blivit en svartfot.
Husan såld och en Ktm 450smr trillar in i slutet av november, Nu tänkte jaga bara höra om det är några kända fel på den modellen?
nån som har koll?
//Mcbudet
rejser skrev:2597775Skulle bli himla förvånad om de tar upp SXF motorn till en 590!
505 modellen är ju bara en 477 och den verkar bli en -08 vad jag läst, kanske pga av att det är lite tajt om plats i nya motorn.
Men det märks om nått år..vad vet jag![]()
Jocke W skrev:2598207Jag vill ha 590!![]()
610 e ju bara factory, fast den e nog rolig också.
Ljunghusen skrev:2597801http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=139860
450 bygger ju på samma motor, så detta kanske är värt att kolla upp
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!