Tja!
jag är ny både på sporthoj.com och som motard åkare, så säg till om jag gör fel!
jag har porblem med med elen i min ktm 450 exc -05:a
den laddar knappt något utan tar all el från batteriet.. va kan felet va?
när jag bytte batteri med så ligger det en röd kabel jämte plus och minus kablarna som jag inte vet var den e till för
nån som har några förslag..?
MVH Jonas
jag är ny både på sporthoj.com och som motard åkare, så säg till om jag gör fel!
jag har porblem med med elen i min ktm 450 exc -05:a
den laddar knappt något utan tar all el från batteriet.. va kan felet va?
när jag bytte batteri med så ligger det en röd kabel jämte plus och minus kablarna som jag inte vet var den e till för
nån som har några förslag..?
MVH Jonas
Last edited: