Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
350 till vilken jävla nytta![]()
Det är ju en perfekt storlek egentligen, 250 är för stressade och kostar för mycket att köra med, och få av oss orkar med en 450 "på riktigt", visst kan man motionärsfumla, men skall man få något uträttat...
Finns ju redan 300 och 400
Det är väl ändå bara enduro-modellerna?
Jag tycker 350 låter helt perfekt. Synd bara att det är en KTM och inte en Yamaha.
Självklart är det bara enduromodellerna.
Men det går att åka med dom också. Helt ärligt börjar det bli tjatigt med alla olika modeller. Sen får ni säg vad ni vill.
Tycker också det är lite synd att inte dom andra konkurrenterna gör nåt liknande.Typ en, yamaha yzf-R1 offroad!
Ingen som noterar att den har länkage till bakfjädringen..?
Jepp, dom fick krypa till korset för att få lika bra fjädring som konkurenterna. Nackdelen för oss motionärer är fler rörliga delar att serva.
Borde gå att sköta internt i dämparen i stället.
Finns ju redan 300 och 400
Jaja.. Fete onödig modell.
Fast hela debatten med utan länkage är löjlig.....
Det är tekniskt möjligt att bygga en PDS dämpare som ger precis samma känsla som en cykel med länkage, det är bara att bygga in mer progressivitet i dämparen. Fast sedan KTM lanserade PDS har tidningarna klagat och med det finns där kunder som inte köpt cykeln. Då KTM är ett affärsdrivande företag tar de nu fram vad kunderna vill ha. Viola cykel med länkage....
För övrigt ger jag inte ett dugg för tidningars test av crossmoppar. Vid Master enduro för något år sedan fick cykel A högsta betyg för bromsarna och cykel B fick omdömen som "dålig bromsverkan, dålig känsla osv". Att det är precis samma ok/pads/pump och cykel A har stålomspunnen slang något cykelB saknar spelade tydligen mindre roll. Samma visa när man beskrev fjädringen, cykel D var usel och cykel C höjdes till skyarna. Cyklarna var helt identiska förutom 5mm borrning...
Fete noll koll?
350 är nog en ypperlig kubik på en MX hoj, lite mer kräm än en 250f men ändå inte lika jobbig som en 450 kan bli.
Vill ha![]()
Stefan Everts brutala projekt, piskade väl 450 på bana då den var lättare m.m. Behöver nog en sån kag med, muuuummmmmmaaaaa
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |