KTM 125exc

triple skrev:
Alltså, slingan ligger på andra sidan jobbet och jag vill ju köra efter jobbet, så det passar att stanna ett litet tag på jobbet (typ 8 timmar...) innan man åker och tränar. Egentligen är det ju lagligt att åka till och från slingan med en E-reggad, sedan att jag stannar lite på vägen borde inte göra så mycket... men man vill slippa diskutera saken med farborblå!

Visst kommer jag att asfaltsslita en del på däcken, och det är ju inte optimalt, men varför skulle den annars inte gilla några mil på asfalt?


Om man inte vrider på gasen så mycket så smörjer den inte bra, eller så sotar den igen och förstör stiftet (tillfälligt iaf.) Men, som sagt, Jag är ingen expert på det här...

Det är ju inte helt lyckat att köra lv-regg. för då måste du ju åka på spåret med alla blinkers o grejor.
 
*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back
Top