Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
manellermus skrev:Får man önska skulle man ju gärna se elstart som standard på 660:n!!! helst utan ökad vikt förstås...
Zeb_Macahan skrev:Kick ä rejjsing.... dessutom är 660n relativt lättstartad!
elstart=mer tid o kraft för rejsskämt åsido det kanske inte är så jobbigt som man tror att kicka..., men man vill ju inte stå kickandes mitt i en trafikerad korsning i rusningstid
![]()
KTMare skrev:Varför har Ktms 4t cross 2 dekomphantag?eller är det inte det? Jag har undrat ett tag nu så varför??
Flåhäng skrev:Hej,
Är det någon som vet vad det kommer att bli för skillnad på 05rna, tänker då främst på KTM 660 -05 ?
Om det blir någon alls ?
Tack på förhand !
Zeb_Macahan skrev:Kick ä rejjsing.... dessutom är 660n relativt lättstartad!
//jaG
Holy Rider skrev:...varmstartsknappen...
d1ce skrev:Av namnet framgår det vad det är, men vad gör det för skillnad med den intryckt?
//@
mr_rockster skrev:Fast det verkar dumt att ha kick som är "rejjsing" på en 660 som är touring
- Johan
Zeb_Macahan skrev:Hojen startar lättare varm... Eller hur menar du?
//jaG
mr_rockster skrev:Fast det verkar dumt att ha kick som är "rejjsing" på en 660 som är touring
- Johan
d1ce skrev:Det hajjade jag, jag undrade lite mer vad som händer? Vad gör den mer lättstartad varm?
//@
d1ce skrev:Av namnet framgår det vad det är, men vad gör det för skillnad med den intryckt?
//@
motardnisse skrev:Den får extra syre ungefär som yamaha hade på sina 400 fyrtakt i början.
Glöm inte att trycka in den de som har 660 iallafall -03 den går ganska dåligt då!
d1ce skrev:Det hajjade jag, jag undrade lite mer vad som händer? Vad gör den mer lättstartad varm?
//@
Josefsson skrev:som en choke fast tvärtom![]()
fattar för övrigt inte varför så många grinar över saknad elstart. Min 660 som jag har förut var busenkel att starta och om man mot förmodan fick stopp i nån kosrning så var man därifrån på ett par sekunder i alla fall.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |