Kryddstarka spriten på SH-festen..vem??

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Söker personen som hade den kryddstarka spriten på SportHojsfesten. Skulle gärna vilja ha receptet(eller blandningen eller vad man nu ska kalla det) tills i morgon.

Och om Emmi skulle läsa tråden så vet jag även att min flickvän skulle vilja ha blandningen på oboy-mojset du hade på sporthojsfesten...

:hej

Är du sjuk i huvudet? Hellshot är farliga prylar, endast för utvärtes bruk. Används tex. för att fräta bort vårtor och tatueringar.

McB skrev:
Är du sjuk i huvudet? Hellshot är farliga prylar, endast för utvärtes bruk. Används tex. för att fräta bort vårtor och tatueringar.

Det är skönt att du alltid är så barmhärtig mot folk McB :rolleyes:

:tummenupp

akora skrev:
Söker personen som hade den kryddstarka spriten på SportHojsfesten. Skulle gärna vilja ha receptet(eller blandningen eller vad man nu ska kalla det) tills i morgon.

Och om Emmi skulle läsa tråden så vet jag även att min flickvän skulle vilja ha blandningen på oboy-mojset du hade på sporthojsfesten...

Mjölk oboy och sprit gå lägga i lite baleys med om man vill ha "gräddigare" smak.

Den var väl god?
Davo påstod att jag halsade skiten en gång i tiden, men jag lyckades inte göra om det. Stolt var han iaf ;)

750RR

Äääh, ska man dricka nåt manligt så ska det va "bäverge(ä?)ld".
Det ger rejält med hår i röven!

Det var väll Habaneros i hellshoten?
habaneros är världens starkaste chilifrukt :mattias

Helt oätbar, men är kanon om man gillar att få lite drag i käket :D

Undertecknad fick riktigt allvarlig hicka, fick sköljas ner med flera liter av fluppens finfina öl :öl :öl

//J

akora skrev:

Du har PM

akora skrev:
Söker personen som hade den kryddstarka spriten på SportHojsfesten.

Honom söker jag oxå!! :kulspruta :smasha

Han lurade mig att svepa ett halvt glas och sen när vi kom på att det inte var så smart eftersom jag just haft magsår så sa han att det var nog bäst att gå och :zpy . Och det var ju inte så svårt att få upp igen. Men sen fick jag värsta allergichocken! Ögonen blev knallröda och sprutade tårar, röd i hela fejan, rinnande och svullen näsa etc... Han hade aldrig varit med om en sån reaktion. Inte jag heller! Fy f-n säger jag bara! Sen var man ju snygg :p Men jag blev både bjuden på öl och senare även middag så jag lyckades visst inte skrämma bort alla pojkar ändå :D Fast jag drack typ bara en öl eftersom jag mådde så dåligt..

Så varning är utfärdad!!

Re: Re: Kryddstarka spriten på SH-festen..vem??

Frida skrev:
Men sen fick jag värsta allergichocken! Ögonen blev knallröda och sprutade tårar, röd i hela fejan, rinnande och svullen näsa etc... Han hade aldrig varit med om en sån reaktion. Inte jag heller! Fy f-n säger jag bara! Sen var man ju snygg :p

Frida Sporthojs egen choklad-Polly, söt som få... :crash

Re: Re: Re: Kryddstarka spriten på SH-festen..vem??

Ghost skrev:
Frida Sporthojs egen choklad-Polly, söt som få... :crash

Inte den kvällen kan jag lova. Men även en Frida i allergichocktillstånd kan ragga :fakta

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP