Han lurade mig att svepa ett halvt glas och sen när vi kom på att det inte var så smart eftersom jag just haft magsår så sa han att det var nog bäst att gå och . Och det var ju inte så svårt att få upp igen. Men sen fick jag värsta allergichocken! Ögonen blev knallröda och sprutade tårar, röd i hela fejan, rinnande och svullen näsa etc... Han hade aldrig varit med om en sån reaktion. Inte jag heller! Fy f-n säger jag bara! Sen var man ju snygg Men jag blev både bjuden på öl och senare även middag så jag lyckades visst inte skrämma bort alla pojkar ändå Fast jag drack typ bara en öl eftersom jag mådde så dåligt..
Min kära konga sa en gång att om jag inte slängde i mig en habanero så skulle jag inte få nån kram heller, man är ju inte dum inte
(eh.. eller oxå är det just det jag är! ) så jag kastade in fyra stycken i käften å malde på.
Kunde inte prata på en å en halv timme ungefär.
Skönt för honom att jag var tyst kanske?
kan även tillägga att kongas köttfärssås med habanero,fefferoni, vitlök å piri-piri krydda (som räckte till oss två i en hel vecka) fick mej att köpa upp halva mjölklagret på konsum..
kan även tillägga att kongas köttfärssås med habanero,fefferoni, vitlök å piri-piri krydda (som räckte till oss två i en hel vecka) fick mej att köpa upp halva mjölklagret på konsum..