dude_822
Ny medlem
kolla in posten idag, en betalningsanmaning från kronofogden. Nån som har koll på vad detta innebär? gäller en restskatt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så lär man få svårt med nya lån, krediter, telefonabonemang, hyreskontrakt, jobb osv...
Haha eller hur, varför skulle man få svårt med jobb?
Skit i att betala så kanske du hamnar i lyxfällan och får komma på TV! Mågon annan löser dina problem ska du se!![]()
Genom att sälja hans hoj..
@ts: Om du redan har en anmärkning borde du rimligtvis själv förstå vad som händer nu..![]()
hahaha säljer min röv före min hoj,Men har inte fått någon som helst påminnelse måste ju gå o snacka odjuret till rätta?
hahaha säljer min röv före min hoj,Men har inte fått någon som helst påminnelse måste ju gå o snacka odjuret till rätta?
Helt rätt. Jag skulle bara....För att folk som är struliga på ett sätt är det oftast på andra sätt också så jag skulle inte anställa dig ens som asfaltläggare om jag visste att du hade en betalningsanmärkning..
Det hänger på nåt underligt sätt ihop. Samma människor som begär förskott på lönen första dagen är oftast samma människor som helt plötsligt inte kommer till jobbet den dagen det är som mest uppbokat med jobb. osv. för att bilen gått sönder eller någon annan lögn.
För att folk som är struliga på ett sätt är det oftast på andra sätt också så jag skulle inte anställa dig ens som asfaltläggare om jag visste att du hade en betalningsanmärkning..
Det hänger på nåt underligt sätt ihop. Samma människor som begär förskott på lönen första dagen är oftast samma människor som helt plötsligt inte kommer till jobbet den dagen det är som mest uppbokat med jobb. osv. för att bilen gått sönder eller någon annan lögn.
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |