Maciver
None
Körde där precis och såg en Blå kawa som hade gjort någon form av marksyning.
Någon här?
Hoppas det gick bra med både förare och hoj.
Någon här?
Hoppas det gick bra med både förare och hoj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zx9r??
... och föraren..?
Ingen aning, vet ej om det var ägaren som körde eller "annan" person
I vart fall så var det en klantig förare bromsspåret är i princip spikrakt.
nope, men det brukar inte vara så många som använder bakbromsen samt att när det börjar det tjuta i däcket så brukar man lätta lite på bromstrycket om man kan köra (jag gör det i vart fall).
nope, men det brukar inte vara så många som använder bakbromsen samt att när det börjar det tjuta i däcket så brukar man lätta lite på bromstrycket om man kan köra (jag gör det i vart fall).
När man bromsar hårt med frambrosen så gåre rakt.
Nja det vill jag väl inte påstå.
Bromsar man hårt med frambromsen så går baken upp i luften...
Går baken upp i luften när du bromsar så har du fel bromsteknik, du ska inte hålla emot med armarna utan med benen och ryggen.3128454Nja det vill jag väl inte påstå.
Själv (när jag har bromsat så hårt jag kan/vågat) har jag upptäckt att jag låser bakhjulet och bara glider på det då det inte har speciellt mycket bromskraft, men det blir lite lätta ormspår efter det, och bromsar så att jag precis inte lyfter bakänden med frambromsen.
Ang spårlängd osv så är det bara att bromsa i en nedförbacke så får man rejält långa spår, och om det är där jag tror att det är så är det väl en ganska lång nedförbacke där.
Testa bromsa från samma hastighet i nedförbacke och i uppförbacke, det gör en stor skillnad.
Nja det vill jag väl inte påstå.
Själv (när jag har bromsat så hårt jag kan/vågat) har jag upptäckt att jag låser bakhjulet och bara glider på det då det inte har speciellt mycket bromskraft, men det blir lite lätta ormspår efter det, och bromsar så att jag precis inte lyfter bakänden med frambromsen.
Ang spårlängd osv så är det bara att bromsa i en nedförbacke så får man rejält långa spår, och om det är där jag tror att det är så är det väl en ganska lång nedförbacke där.
Testa bromsa från samma hastighet i nedförbacke och i uppförbacke, det gör en stor skillnad.
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller