Krock i boländerna den 22 juni

Tzr_Racing skrev:
Lite nyheter..

1. Hans hjälm var tydligen knäppt. Men spännet hade gått sönder vid kraschen. Trots att denna crosshjälm kostade 5000:-

2. När han ramlade slog han i bakskallen, så den sprack upp. Vilket var både bra och dåligt. Bra, för det hindrade en innre blödning. Men alltid synd att han behövde slå i bakskallen. Den är fixad med två järn eller titan bitar. Vet icke exakt.

3. Han kommer att bli normal enligt läkarna. Dock kommer det ta ca 6 månader. Dock ligger han fortfarande på intensiven, han snackar fortfarande massa gojja.

Så vi ser framimot bättre dagar och hoppas att det läker så fort som möjligt!

Mvh Philip.

Tack Philip!
Jättetråkigt och väldigt onödigt :=(
synd om alla inblandade i den här olyckan...

Vi kanske kan skrammla lite till något roligt till den här knallhatten senare, när han har piggnat till lite.

Om du träffar hans färäldrar, så hälsa från oss här på Sporthoj att vi tänker på grabben.
:tummenupp

MVH
Roffe

VRM Roffe skrev:
Tack Philip!
Jättetråkigt och väldigt onödigt :=(
synd om alla inblandade i den här olyckan...

Vi kanske kan skrammla lite till något roligt till den här knallhatten senare, när han har piggnat till lite.

Om du träffar hans färäldrar, så hälsa från oss här på Sporthoj att vi tänker på grabben.
:tummenupp

MVH
Roffe

Vet inte om jag personligen träffar hans föräldrar. Min en av mina närmaste polare jobbar på samma ställe som Ludde. Ludde är han som var med om olyckan. Så jag kan be min polare föra vidare hälsningen. Om ca 2-3 veckor kanske man kan hälsa på honom så jag kan hälsa honom personligen med. :)

Mvh Philip.

Goda nyheter!!!

Såg Ludde idag. Han var på lelles. Hans käke var sned, lite hår var bortrakat, de hade sytt eller något. Sen så hade han gippsad arm och krycka, skruvar genom lårbenet med. Glad att han är uppe på benen igen. Pratar och allt. Huvet är friskt och normalt.
Bara vänta på att kroppen läker så kan han ut och köra igen!:banana

Mohammed frågade Ludde om han såg bilen när den svängde ut. Då sa Ludde: Nej, då hade jag ju aldrig krockat. Ni vet ju själva att jag aldrig har krockat förut..

Sen slog han lite på hojen, den låg nämligen på Lelles mc. Så sa han äh, får köpa en ny.. :D

Last edited:
Oja, så om några månader är han återställd. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT