Kris Biltema racing olja

Ganska samtidigt som SBK Racing OKQ8 utgår och ersätts av en annan olja. Lite märkligt att det sammanfaller i tid så kan jag tycka.
OKQ8 och biltema använder svensk olja som i hemlighet borrats upp ur Vänern. Har ett eget raff. Den oljan öronmärks för mc då de svenska dinosauriernas DNA har utmärkta egenskaper anpassade för våtkoppling.
 
OKQ8 och biltema använder svensk olja som i hemlighet borrats upp ur Vänern. Har ett eget raff. Den oljan öronmärks för mc då de svenska dinosauriernas DNA har utmärkta egenskaper anpassade för våtkoppling.
Seems legit.
 
OKQ8 och biltema använder svensk olja som i hemlighet borrats upp ur Vänern. Har ett eget raff. Den oljan öronmärks för mc då de svenska dinosauriernas DNA har utmärkta egenskaper anpassade för våtkoppling.

Man undrar ju hur dinosaurerna kunde veta att våtkoppling skulle bli normen precis lagom till att dom hade omvandlats till olja?

Länge var ju torrkopplingar det vanliga.
 
OKQ8 och biltema använder svensk olja som i hemlighet borrats upp ur Vänern. Har ett eget raff. Den oljan öronmärks för mc då de svenska dinosauriernas DNA har utmärkta egenskaper anpassade för våtkoppling.

Näe, det var väl Statoil och Biltema som var samma olja i olika flaskor?
Sedan var basoljan till en helsyntet kommer ifrån har vil liten betydelse.
 
Var på Biltema o hämtade olja till bruteforce.

Biltema har tydligen slutat helt med MC olja så det som finns på hyllan är det som finns. Sedan är det slut.
 
Vem sa att de hade slutat med mc-olja? Finns i 60 butiker nu. Behöver bunkra
Butiks biträde/arbetare eller vad dom nu kallas dom var 3 st o hade samma åsikt att mc oljan fasas ut. I Uddevalla var det inte många 4l kvar 1 l var slut o bara racing oljan all annan var slut.
 
Butiks biträde/arbetare eller vad dom nu kallas dom var 3 st o hade samma åsikt att mc oljan fasas ut. I Uddevalla var det inte många 4l kvar 1 l var slut o bara racing oljan all annan var slut.
Var det den gamla röda eller nya silvriga förpackningen?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top