Kravallerna i Stocholm

Status
Ej öppen för fler svar.
Markus skrev:
Kanske första gången han fick motstånd...? "Bland blinda är den enögde kung" eller något. :D

Sh är äldre än jan 2004. Du skulle varit med under irakkriget! Det var faktiskt rätt kul.
 
Ugluk skrev:
Du är rätt ny här va?
Det var antagligen din enorma tröghet och ditt osammanhängande babbel som fick honom att tappa humöret. Sådant är han nog inte så van vid. Nu är han officiellt ursäktad.. :arsele

Det finns en funktion som är väldigt effektiv om man vill veta hur länge någon varit medlem, jag säger inte hur den fungerar - lite spänning vill du väl ha?

PS: Stubb är ute (sedan 1990)
 
Markus skrev:
Kanske första gången han fick motstånd...? "Bland blinda är den enögde kung" eller något. :D


Du får nog inse att i vår värld, utanför din lilla sfär, så var du inte speciellt framgångsrik i den här frågan.......heller.

Att Bingo kör med oprovocerade personangrepp helt plötsligt bottnar nog i att han är moderat. Det kan inte bli rätt alla gånger.
 
Markus skrev:
Det finns en funktion som är väldigt effektiv om man vill veta hur länge någon varit medlem, jag säger inte hur den fungerar - lite spänning vill du väl ha?

PS: Stubb är ute (sedan 1990)
Du har fel och det skulle du veta om du inte var så ny här.
Till exempel blev jag inte medlem här mars 2003.

Edit: Åfan, är stubb ute? :confused: Jag får väl ringa Fab Five då..
 
Chrille skrev:
Du får nog inse att i vår värld, utanför din lilla sfär, så var du inte speciellt framgångsrik i den här frågan.......heller.

Åh fan, deppigt. Jag som trodde alla skulle bli omvända, bara jag proklamerar min åsikt tillräckligt tydligt.

Ha det så kul i din värld (uddevalla+sporthoj.com/forum = stor sfär) :lol
 
Markus skrev:
Och jag vet vem som antagligen har numret...
Jag har! Jag har! :banana :banana :banana

Hmmm... Det ligger i samma fick som numret till din morsa. Ett sånt sammanträffande :va
 
Markus, lugna ner dig lite nu.
Och även andra som attackerar individer.

/ Hannes
 
Markus skrev:
Ni har varit på touring ihop, hon kör också Virago. :D
Nja, det kan faktiskt inte vara det - av skäl som min uppfostran och min gentlemannamässiga natur förbjuder mig att avslöja.
 
men lägg ner de där nu då, det är bara pajkastning mellan er två, gör det via PM eller nåt!
 
Markus skrev:
Nä fan, lite får du klara själv. Jag kan inte förklara allt för dig. Marsch til närmaste ordbok :fatta!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top