Fearless
..
Någon som bevittnade händelsen?? Vilket slödder det finns i samhället, man önskar nästan att man var där som polis med batong och pistol..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fearless skrev:Någon som bevittnade händelsen?? Vilket slödder det finns i samhället, man önskar nästan att man var där som polis med batong och pistol..
Fearless skrev:Någon som bevittnade händelsen?? Vilket slödder det finns i samhället, man önskar nästan att man var där som polis med batong och pistol..
flemming skrev:jaa för helvete.... jag gick på Kungsgatan i stockholm för några år sen vid konserthuset då ett antal demonstranter sittdemonstrerade i korsningen Sveav/kungsg.... sen kom::
OLISEN**** wow! de var handfasta o konkreta! de gick fram till personerna på gatan o sa"du får en chans att gå härifrån själv..NU! eller så får du hjälp o då gör det ont!" jovisst var dom tvungna att kaxa emot..
och dom fick ont... mycket ont+blev arresterade
jag o de andra förbipasserande blev uppmanade att vittna om övervåld från polisens sida...HAHAA vi gapflabbade demostranterna i fejan o sa att det var rätt åt dom!! FYFAAN va skönt att ni blev haffade! Hoppas Ni får sitta! LÄNGE!
yea.. jag tål inte sånt slödder.......reclaim o vafan de heter..
Flemming![]()
Det där med att polisen är tvungen att numrera hjälmarna är väl bra på sitt sätt.miffo skrev:Riv bort ID-märkningen, ner med visiret och slå vilt omkring... :
landen skrev:Vilken god sak?
Bikerbitch skrev:Jag satt i bilen på Sveavägen när det plötsligt tog stopp.
Fin kö var det. Och massa människor som skrek o gapade.
Det var bara att vända vid övergångstället och köra en annan väg.
Vad höll dom på med egentligen, någon som kan förklara?
t-rex skrev:Tragiskt att en sådan god sak kan perveteras av några misslyckade snorungar i palestinasjalar.
sege skrev:Lovar att 99% av idioterna är Ung Vänster-pack som inte fattar jota av nånting utan bara är 'emot'.
Bunta ihop och slå ihjäl.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra