Tom Byron skrev:
...Vart skickar jag en pressrealease att ett nytt team kommer att råKKa Phet säsongen -04
haha *garv*
Jaha! Så var man då degraderad till cheerleader, jag som var manacher alldeles nyss?!?
Paraplyflicka är nog inte min starkaste roll i teamet
(även om Albertsson och WheelieMange snällt påpekade att det finns både det ena och det andra hjälpmedlet om man vill se ut som den "traditionella" paraplyflickan, när jag konstaterade att jag varken är lång, smal, storbystad eller har långt svallande hår...). Heda-gurun är ju given som aktiv förare naturligtvis! Och groupies finns det i massor, det ser vi ju här på forumet om inte annat, så du slipper nog ha baddräkt, Heda!
För att vara lite allvarlig, så är det väl ändå så att iom att SoS inte går ihop med andra mer statusbetonade RR-klasser, utan tävlar med Classic, så har det kanske en mer B-betonad framtoning. Det är med viss bävan som jag läser alla inlägg om planerade inhopp i Supermono under nästa säsong. Inte för att jag INTE tycker ni ska tävla, men för att ni ska ta det lite på allvar oxå! Det är seriösa satsningar bland toppförarna, materialet de kör med är inga dåliga maskiner och en del verkar ha seriösa sponsorer. Deltagarna är från alla nordiska länder och en av deltävlingarna ingår ju även i Europa-serien för Supermono! Det ska vara kul att tävla, det tycker iaf jag, men deltagande innebär ju också att man representerar klassen/sporten och NSA (Nordic Supermono Association) satsar stenhårt på att få sponsorer och finansiering till serien, vilket gör att vi som är med också bör vara seriösa eller åtminstone uppföra oss så...
Nu tror jag inte att nå'n av oss huliganer kommer att ställa till med vare sig elände eller bråk, men vi träder in på RR-område och motardianer har ibland inte det bästa rykte. Tyvärr... Så, jag hoppas att satsning på eventuella Supermono-tävlingar nästa år sker seriöst oavsett om det bara är för en tävling eller hela serien. Och med seriöst menar jag att vi sköter oss! För det är fortfarande mest en lek för de flesta antar jag!
Usch, vad det där lät tråkigt och förmanande...