Krattan har egen supermeck

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Yasha byter olja, filter samt drevar om Husan så att Krattan kan fokusera på körningen, jag e jätte avis :(
Hur gör han, har han en hållhake...

GSXR1100R skrev:
Yasha byter olja, filter samt drevar om Husan så att Krattan kan fokusera på körningen, jag e jätte avis :(
Skvallerbytta!!! :D

Men, ser du Micke, ska ögonstenen skötas om så måste man ju se till att det blir ordentligt gjort och det gör man väl bäst själv, eller?!? :crash

:rock

Re: Re: Krattan har egen supermeck

Yasha skrev:
Skvallerbytta!!! :D

Men, ser du Micke, ska ögonstenen skötas om så måste man ju se till att det blir ordentligt gjort och det gör man väl bäst själv, eller?!? :crash

:rock

Helt obegripligt, full service och dessutom så lånar du ut din ögonsten till den värsta Motard hulliganen norr om dalälven, det ryktas att Krattan sliter ut dina däck, vad är hållhaken Yasha :confused:

GSXR1100R skrev:

Äh, vaddå hållhake? Det e ju hennes hoj! :confused:
Dessutom så e det jätte-kul att meka Husa! Ställa ventiler och ta isär motorn.... :tummenupp
och speciellt att kladda på packnings-massa! haha (man e väl inte mer än tjej!!)

//

Re: Re: Krattan har egen supermeck

Wheeliegirl skrev:
Äh, vaddå hållhake? Det e ju hennes hoj! :confused:
Dessutom så e det jätte-kul att meka Husa! Ställa ventiler och ta isär motorn.... :tummenupp
och speciellt att kladda på packnings-massa! haha (man e väl inte mer än tjej!!)

//
Jag VET :fakta att när tjejer umgås och det börjar bli läggdags klär de av sig till bh och trosor (om alkohol intagits endast trosor) och sedan har kuddkrig så dunen yr...
Nu VET jag även en rolig grej om packnings-massa :D

Re: Re: Re: Krattan har egen supermeck

Supermoto skrev:
kuddkrig så dunen yr...
N

Nej nej....

Alla* sitter i bastun med HEDA å lyssnar när han skryter hur mycket fortare han kör än Herr Supermoto, som ligger packad å har mardrömmar om KTM :D

*Brudarna alltså .......

Faan va jag e bra på att spamma....... :rodnar

Re: Re: Re: Krattan har egen supermeck

Supermoto skrev:
Jag VET :fakta att när tjejer umgås och det börjar bli läggdags klär de av sig till bh och trosor (om alkohol intagits endast trosor) och sedan har kuddkrig så dunen yr...
Nu VET jag även en rolig grej om packnings-massa :D

Hmmm... kuddkrig...?? haha, nu får du nog sluta läsa Vecko-Revyn! :whip

Krattan uttryckte (efter gårdagens sejour i garaget) att tjejer som mekar är sexigt... :eek: ...så jag förstår associationsbanorna. :rodnar Men Wheeliegirl... det där med kladd förstår jag mig inte på och VeckoRevyn? Är inte allt som står skrivet sant?!? :crash

Dessutom blir man aldrig för gammal för ett pyjamasparty! :fakta Och kuddkrig är så'nt som händer, men följderna av det varierar... :p

Heda : OM du hade varit med till Åland, KANSKE du kunnat stå för det där inlägget, då både Supermoto och brudar fanns på plats... :bow

Edit: Det är inte kul att meka, punkt!(.) Men det är enkelt att meka Husaberg och den behöver ju underhållas och man ska inte ha en Husaberg om man inte kan skruva själv. Har jag hört. :rolleyes:

Last edited:
Yasha skrev:
Krattan uttryckte (efter gårdagens sejour i garaget) att tjejer som mekar är sexigt... :eek: ...så jag förstår associationsbanorna. :rodnar Men Wheeliegirl... det där med kladd förstår jag mig inte på och VeckoRevyn? Är inte allt som står skrivet sant?!? :crash

Dessutom blir man aldrig för gammal för ett pyjamasparty! :fakta Och kuddkrig är så'nt som händer, men följderna av det varierar... :p
.....

Klart kuddkrig/pyjamasparty e skoj, men killen behöver ju inte tro, att vi jämt e halv/helnakna när vi gör det, för det e vi ju inte alltid!! :D :rodnar

Jo Vera, resten som står där e sant! *klappar Vera på huvudet! ;-)*

Wheeliegirl skrev:
Klart kuddkrig/pyjamasparty e skoj, men killen behöver ju inte tro, att vi jämt e halv/helnakna när vi gör det, för det e vi ju inte alltid!!
Supermoto mår bäst om han får ägna sig åt sina fantasier och kvinnor i läder verkar vara en av hans favoriter... vi ska väl inte avslöja vad vi har/inte har under?!? :D

Jo Vera, resten som står där e sant! *klappar Vera på huvudet! ;-)*
:rodnar

lill-Husan är inspekterad efter Krattans framfart på Gelleråsen igår... Förutom att han varit och skruvat och pillat (som vanligt! :rolleyes: ) och kallar det förbättringar... så har han tagit hand om henne väl, så han får troligtvis låna henne igen! :D

Däcken var inte helt slut heller! De går att använda på Rörken på måndag! :tummenupp

Klart, slut från Krattans "supermeck" (som inte orkar dreva ner monstret igen, trots att det ändå ska skiftas däck till Kinnekulle på fredag! :whip )

Last edited:
Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back