GSXR1100R
The older i get the faster i was
Yasha byter olja, filter samt drevar om Husan så att Krattan kan fokusera på körningen, jag e jätte avis
Hur gör han, har han en hållhake...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skvallerbytta!!!GSXR1100R skrev:Yasha byter olja, filter samt drevar om Husan så att Krattan kan fokusera på körningen, jag e jätte avis![]()

Yasha skrev:Skvallerbytta!!!![]()
Men, ser du Micke, ska ögonstenen skötas om så måste man ju se till att det blir ordentligt gjort och det gör man väl bäst själv, eller?!?![]()
![]()
GSXR1100R skrev:vad är hållhaken Yasha![]()

Heda har så rätt!GSXR1100R skrev:...vad är hållhaken Yasha![]()

GSXR1100R skrev:Yasha byter olja, filter samt drevar om Husan så att Krattan kan fokusera på körningen, jag e jätte avis![]()
Jag VETWheeliegirl skrev:Äh, vaddå hållhake? Det e ju hennes hoj!![]()
Dessutom så e det jätte-kul att meka Husa! Ställa ventiler och ta isär motorn....![]()
och speciellt att kladda på packnings-massa! haha (man e väl inte mer än tjej!!)
//
att när tjejer umgås och det börjar bli läggdags klär de av sig till bh och trosor (om alkohol intagits endast trosor) och sedan har kuddkrig så dunen yr...Supermoto skrev:kuddkrig så dunen yr...
N

Supermoto skrev:Jag VETatt när tjejer umgås och det börjar bli läggdags klär de av sig till bh och trosor (om alkohol intagits endast trosor) och sedan har kuddkrig så dunen yr...
Nu VET jag även en rolig grej om packnings-massa![]()

Men Wheeliegirl... det där med kladd förstår jag mig inte på och VeckoRevyn? Är inte allt som står skrivet sant?!?
Och kuddkrig är så'nt som händer, men följderna av det varierar...
Yasha skrev:Krattan uttryckte (efter gårdagens sejour i garaget) att tjejer som mekar är sexigt......så jag förstår associationsbanorna.
Men Wheeliegirl... det där med kladd förstår jag mig inte på och VeckoRevyn? Är inte allt som står skrivet sant?!?
![]()
Dessutom blir man aldrig för gammal för ett pyjamasparty!Och kuddkrig är så'nt som händer, men följderna av det varierar...
.....
Klart kuddkrig/pyjamasparty e skoj, men killen behöver ju inte tro, att vi jämt e halv/helnakna när vi gör det, för det e vi ju inte alltid!!![]()
![]()
Jo Vera, resten som står där e sant! *klappar Vera på huvudet! ;-)*
Supermoto mår bäst om han får ägna sig åt sina fantasier och kvinnor i läder verkar vara en av hans favoriter... vi ska väl inte avslöja vad vi har/inte har under?!?Wheeliegirl skrev:Klart kuddkrig/pyjamasparty e skoj, men killen behöver ju inte tro, att vi jämt e halv/helnakna när vi gör det, för det e vi ju inte alltid!!
Jo Vera, resten som står där e sant! *klappar Vera på huvudet! ;-)*

)|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |