Krashen blev ett faktum - Man lever iallafall.....

Jepp vad ska man säga som inte redan är sagt, krya på dig det gör jävligt ont att köra omkull... Jag har inte klotat så illa som du men 2 gånger senaste året med personskador och det är inte kul. Det värsta tyckte jag var när man ligger där precis efter olyckan och man både känner och ser att man är trasig, man funderar över vad mer som kan vara skadat.

Tyvärr känner jag inte ens att det skulle vara roligt att sätta sig på en hoj igen så nu är man hojlös, vi får se till nästa säsong. Jag är glad att du inte tappat lusten att köra i alla fall :)

Väldigt typiskt att journalister ska vinkla allt så att det låter som alla mc-förare är galningar som bara åker runt och kraschar in i saker när det ofta är andra trafikanter som gjort fel.

Hoppas du blir fullt återställd så fort som möjligt!

Ajajaj! Har själv haft båda knän och axlar ur led och vet hur DET känns, men höften ur led är nog det jag oroar mig mest över. Vill verkligen INTE veta hur det känns!!!
När jag körde gata garderade jag mig mot sådana olycker genom att helt enkelt inte köra om om det fanns en väg till vänster!
Krya på dig!

Krya på dig! Läskigt att läsa om olyckan, speciellt som jag känner till vägarna runt Åtvidaberg. "Det händer inte mig" - jotack. Väldigt bra skrivet!

Hädanefter kommer jag att:
- Köra med helljus så ofta jag kan
- Alltid kontrollera blinkers på fordon jag kör.
- Alltid titta i backspeglarna ett bra tag innan jag svänger vänster, oavsett fordon.

Tänk om vi bara behövde skydda oss från egna dumheter...

Freppa skrev:

Här har ni artikeln från Corren om det hela.
(Observera hur de skriver. Borde åka och läxa upp artikelförfattaren...... För övrigt, "Avfarten" var en grusväg som enbart en bil i taget kan åka på....)

Jepp typiskt, de skriver så att man får känslan av att det är mcförarens(ditt) fel, tråkigt.

Hoppas att landslagsläkarna kan fixa dig ordenligt så att detta bara blir ett otrevligt minne.

Tråkigt att höra det där...samtidigt var det bra skrivet.

Jag har sedan jag haft några "close calls" börjat med att om det finns en väg där bilister kan svänga åt endera hållet så är omkörning helt uteslutet oavsett om det innebär att jag måste krypköra i väntan på lämpligt omkörningsplats, fegt kanske men det har hållit mig vid liv.

Anyway

Krya på dig så ses vi på vägarna nästa sommar

Ajajaj!!! Typiskt att detta måste hända någon överhuvudtaget! Måste ha gjort förjävligt ONT...
Vilken tur att du lever iallafall!
Aja krya på dig!

Trisst som fan...

Hoppas allt går bra med dig, o du slipper känna av det
resten av livet.

Har varit med om liknande situationer men klarat mig,
fast då har bilarna inte haft släp, suck....

Jasså... du har fått se grejjerna från insidan nu... =)
skönt att det gick bra, för det där är vad man kan kalla bra...
det läker , tar lite tid... men knoppen har ju klarat sig. och det är ju den som är huvudsaken =)

Nu kanske du åxå hajjar varför man skiter i om man kommer sist :tummenupp

Synd att du inte ligger på vårat sjukhus, så hade jag kunnat komma o droga dig i smyg .... så ska du få se på smärtfri och susig i kupan :squid

otäckt..

min körskollärare sa alltid: Behandla ALLA bilister som idioter, lite aldrig på någon, så klarar du dig..

o det verkar ju onekligen som han har väldigt rätt.. men vafaan, man kan ju inte läsa folks tankar, det verkar ju vara ett måste för att överleva!

skönt att du är på G! klart dom fixar ihop dig, ge inte upp själv bara !!

och så artikeln: jävla tjärtråg den där journalisten.. 1300 av racemodell osv.. syns ju tydligt vad han tycker om motorcyklister :skrämd :kulspruta :crash

Krya på dig !

AJAJAJA man får en tankeställare, tack !

Krya på dig !!

// Gluecifer

Jag fick höra talas om olyckan i förrgår av gemensamma bekanta och blev alldeles kall inombords. Otroligt skönt att det inte gick värre än det gjorde trots allt. Det är självklart inte kul att vara skadad och att säsongen är över, men med tanke på vad alternativet hade kunnat vara så hade du nog "tur i oturen" så att säga.

Sköt om dig och jag hoppas du tillfrisknar helt mycket snart, Freppis!

Skönt som faan att du klarade dig hyffsat!!!!!

Krya på dig....

Feel better, you bastard! :D
Hoppas att det går bra med mötet med läkarna, om det är dom jag tror så är dom bäst (i sverige iaf), på just slitningar i ledband osv.

Krya på dig kolasåsmannen och stor kram till dig.

Krya på dig!

Alla ska vi skicka ett mail til författaren i tidningen corren?
Orka med alla snedvridna articklar!

Hoppas rehab går bra!
och att vi synns ute på vägarna i frammtiden!

"redigerad" -->
ulf.nilsson@corren.se

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...