Kraschpucken
Stånka.. De e najs!
Uppe vid torsvik va? har alltid tyckt den kurvan kännts lite lurig. Synd på hojen! Men tur för dig att du bara behöver alvedon 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mrs. Laphroaig skrev:2392572JA du ska åka till sjukan. Dels för att se över dig, dels för att då det dokumenterat och för att få en röntgen gjord på nacken.
Får du framtida men kan du lätt gå tillbaka till dagens anteckning i din journal och där peka på vad som hänt.
Malmö-motard skrev:2393969Konstigt att det är långa väntetider på akuten...![]()
Till trådskaparen: ta en öl o gå o lägg dig så är du bra igen imorgon bitti. Dom fixar inte ett sargat ego på sjukstugan ändå![]()
![]()

zpeppy skrev:2393956Det är såhär, de är min mossas hoj...jag har inte hunnit köpa nån egen än...så den är försäkrad på min pappa för de är han som äger den...men min mamma har inte kort och hon övningskör lite då och då...Så försäkringen kosstar 3500kr Hel/hel men!!! är man under 24 så är man körd=) 11k i självrisk blire då...de kosstar ju inte 11k att laga hojen men mina kläder kosstar nog emr att köpa nytt så jag tror jag betalar dom...har ändå jobbat som en galning i sommar så de spelar inte så stor roll...nu vet man iallafall hur man inte ska göra![]()
Dee_cati skrev:2394688Det såg ju väldigt märkligt ut att gå av på det stället bara pga en "våt fläck". Undersök noga och kolla så att inte Vägverket kan hållas ansvariga för det inträffade...
Och angående självrisk och försäkring så drar det ju iväg rätt fort om det ska lackas och kanske köpa nytt avgassystem etc, kanske tom ny tank eller så.
Det är ju det man har försäkringen till så jag förstår inte varför folk skriver "Och så undrar alla varför premierna är så höga......" när man har det som ett skydd. Utnyttja den gladeligen, jag sörjer inte för det iaf.
Malmö-motard skrev:2393969Konstigt att det är långa väntetider på akuten...![]()
För mig var de då inga väntetider den här gången men förra krashen var de värre...då var de ju röntgen osv...de tar tid de...Mrs. Laphroaig skrev:2402470Nej det är inte så konstigt men det är väl tur då att inte alla bryr sig om sin hälsa och söker läkare så minskar väntetiden något !
Dessutom tas inte alla besök emot på akuten när de lika gärna kan tas om hand på en vårdcentral och med dagens bokningssystem på vc så är inte alls väntetiderna långa där, snarare tvärtom.
zpeppy skrev:2402547För mig var de då inga väntetider den här gången men förra krashen var de värre...då var de ju röntgen osv...de tar tid de...
Jag kommer i cirkus 70km/h, sen när jag är mitt i och påväg ut ur kruvan så skickar ja på lite mer och sen sa de bara swish så halkade bakhjulet...Alltså, akta er för blöta fläckar och kör inte med original däcken på en hojSandstrom skrev:2402557zpeppy,
Hur gick olyckan till? Vet inte om man lurar sig av bilderna men kurvan ser ju inte allt för farlig ut även med en våt fläck i 70km/h? Berätta gärna mer så att vi andra kan lära oss av den.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |