Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan va duktiga vissa är.Tror du inte att han har insett det?? Men alla behöver vi en morsa som dig . DittSkaD skrev:2446309Trist att det ALLTID ska gå så långt att folk ska behöva klanta sig innan de inser att skyddskläder är till för att användas?!![]()
Jag tjatar alltid om att man ska åka med helt skinnställ och full mundering men varför ska man behöva skrota kroppen för att inse det?
Kan inte säga annat än krya på dig och hoppas det inte finns fler nötter där ute som inväntar en vurpa innan de tar till skinnstället.
ZejtaN skrev:2446486vi får ju helt enkelt träffas och knas kramas![]()
Lantis skrev:2446489Dum fråga kanske, men om du hade haft ryggskydd hade kotorna klarat sig helt då?
RocketQueen skrev:2446503Det var ju inte riktigt det som var tanken.![]()
Mikey skrev:2446509Hua, FYRA trasiga kotor! Hur är de trasiga?
Jag komprimerade en kota kraftigt i februari och är inte bra än...
Lycka till och kämpa hårt med rehab!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Teo skrev:2446511ajaj. Hoppas det går fort med ryggen. Jag hajar nu vilken jäkla tur Jag hade med min us-stylievurpa för en månad sen på gotland där jag begåvat körde på bakhjulet i jeans, collagetröja, inga handskar och drabbades av övermod vilket fick mig att klättra lite för mycket på hojen och Jag gick omkull i 160 enligt polarna. en skön skorpa på höger underarm var allt Jag ådrog mig.![]()
Lycka till. /Teo
ZejtaN skrev:2447539
det var iallafall värt ett försök, aja, fasen oxå, nån annan som vill kramasjag behöver värme, och ömhet. Vafan säger jag, jag är öm som det är, jag behöver bara värme !
ZejtaN skrev:2447539bra fråga, tror inte det med tanke på det avtryck jag lämnat i dikeskanten som min bror beskrivit för mig.
ZejtaN skrev:2446155Jaha, 13 augusti gick det åt helvete...
precisRocketQueen skrev:2448213Försöka kan man.![]()
Kawwa skrev:2448381Jag tror absolut att du hade klarat kototrna om du haft ett ryggskydd. Eftersom du tydligen har landat ganska plant och skyddet tar upp väldigt mycket i det läget, värre blir det om man får en punktbelastning typ landar på en sten.
Bikerbitch skrev:2448434Skönt att du klarade livhanken. Man får alltid nya erfarenheter på köpet. Krya på dig!
Speedgirl skrev:2448824Måste säga att det är skönt att se att vissa faktiskt överlever. Man hör bara om alla dödsolyckor annars. Tyvärr behöver det ju inte betyda att man blir återställd. Är det någon som har tips på bra skinnställ? Har bara goretex. Har svårt att hitta för jag är 178 lång.
Lyckoönskar att ni som kraschat blir bra fort igen.![]()
Galne Dansken skrev:2448867Vow - va bra att du iallafall klarade dig...
Sen tycker jag att det är stärkt av dej att skriva och visa bilder av din skada. Jag tror att det är speciellt bra för alla oss andra - att få ett blick av den verklighet som vi lever i - dagligen..
Håll flaggen högt - och krya på dig..
(SMC har faktisk en skadefond - koll på SMC:s websajt och läs hur stadgarna är. Fonden hjälper med rehap av skadade SMC medlem...)
Lorge skrev:2449432Gött att höra att du är uppe!!
Blev rätt skrajj när man hörde att du kraschat samt såg dom läskiga spåren på vägen.
En sak är säker, det var helt enkelt inte våran tur denna sommaren.
ZejtaN skrev:2450253
Säger du ja som va uppe på bena dagen efter, amatörkrashare![]()
Får jag låna CebeÄrEn en sväng eller, måste känna efter om jag fått hoj-fobi det är väll lugnt va ? du kan ställa den här ikväll![]()
Speedgirl skrev:2448824Måste säga att det är skönt att se att vissa faktiskt överlever. Man hör bara om alla dödsolyckor annars. Tyvärr behöver det ju inte betyda att man blir återställd. Är det någon som har tips på bra skinnställ? Har bara goretex. Har svårt att hitta för jag är 178 lång.
Alx skrev:2450273Vad är problemet? Jag är 176 cm och har hittat skinnställ! Jah har Halvarsson, tvådelat! Jättebra för då kan man ha olika storlekar i byxor och jacka så att do långa benen får plats utan att man drunknar i jackan!![]()
Nu är ju jag lång och smal och vet inte hur mycket former du har men tvådelat kan nog va bra när man är lite längre för att det ska sitta bra!
Speedgirl skrev:2450287Ja jag provade Dainese och såna märken men där fick jag gå över till herrstorlek för att få tillräckligt långa ben.
men jag skall titta på Halvarsson.
Tack för tipset.
![]()
ZejtaN skrev:2450253
Ja, nånting har man kanske lärt sig, vad det nu skulle vara har jag inte kommit på ännu![]()
![]()
Vill du kramas då ? RocketQueen är snål med kramarna![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |