Kraschrapport Gelleråsen 060712

Idag känner jag mig som en överkörd grävling ser ut. Död, stel och... nåt mer. Jag ska gå till garaget snart och plocka av trasiga saker från hojen. Undrar hur lite som blir kvar?

Torkel skrev:
Vafan gjorde du, klanto?! :mad:

Jag slarvade nog med avsköljningen efter avfettningsbadet. Åsså är banan ojämn, solen stod fel, det var medvind och sege var framför. Oddsen var emot mig.

Efter många år i räjserbraschen så har man lärt sig att aldrig sova på Macken innan bankörning :lol

skruvfa i hop grejerna å ut igen bara :tummenupp

Kan ju berätta att under hemfärden så var jag så pass trött att jag fick lov att stanna och sova i 20 minuter. Höll på att somna framför ratten. Kändes sisådär. Parkera lite innan Arboga o somna typ på 1 min... vakna pigg o alert. Powernap rules!

Tjoffe skrev:
2302202 Trist att höra. Bara att komma igen.

Jag vet fler som klotat i år på bana. :näsblod
PICT4747.JPG

ajaj

Mattias skrev:
2302513 Du skulle inte ha försökt köra samtidigt som du jonglerade med den där paradkäppen. Tur att du inte fick den i ögat.
Meh! De va ju inte DEN bilden jag skulle lägga upp..
Du bara mixtrar med allt Mattias :mad:

TinaTjejen skrev:
2302517 Meh! De va ju inte DEN bilden jag skulle lägga upp..
Du bara mixtrar med allt Mattias :mad:

Jag vet vad du hade tänkt "lägga upp". Men så lätt går det inte! :mad:

Mattias skrev:
2301810 Idag känner jag mig som en överkörd grävling ser ut. Död, stel och... nåt mer. Jag ska gå till garaget snart och plocka av trasiga saker från hojen. Undrar hur lite som blir kvar?

Luktar illa?
Schysst av dig att du smittade av dig på mig då med att låsa framhjul. Får på'et igen.
Tur att du inte vaknade död IAF, för då hade du luktat RIKTIGT illa!

Mattias skrev:
2302525 Jag vet vad du hade tänkt "lägga upp". Men så lätt går det inte! :mad:
Nej, för du e ju så jävla motsträvig nuförtiden :4skrika

:hihi

Hinkas skrev:
2302527 Luktar illa?
Schysst av dig att du smittade av dig på mig då med att låsa framhjul. Får på'et igen.
Tur att du inte vaknade död IAF, för då hade du luktat RIKTIGT illa!
Ja, för svullen e han ju redan.....

Solan skrev:
2301734 Ja, han lever i alla fall fortfarande dock utan min hjälp, machokillen stannade hemma för att ha nära till garaget när han vaknar. :näsblod

Ja, det var ju bra... Men tycker han kan göra som vanligt folk och ligga och ojja sig ett lite tag först IAF. Jag hade nog lagt ner en dag eller två på att tycka synd om mig själv och hoppats att min sambo också gjorde det.
Bli serverad glass och tårta i sängen hade inte varit dumt.
Får man det fast man inte vurpat när man låst framdäcket? :3freak

TinaTjejen skrev:
2302528 Ja, för svullen e han ju redan.....

Bara bitvis :mattias

Hinkas skrev:
2302532 Ja, det var ju bra... Men tycker han kan göra som vanligt folk och ligga och ojja sig ett lite tag först IAF. Jag hade nog lagt ner en dag eller två på att tycka synd om mig själv och hoppats att min sambo också gjorde det.
Bli serverad glass och tårta i sängen hade inte varit dumt.
Får man det fast man inte vurpat när man låst framdäcket? :3freak

Vem har sagt att han inte ojjar sig? :D
Jag åt glass i sängen igår, gills det?

Jag hoppas verkligen att han inte har någon sambo som tycker synd om honom. :gnissla

Halogen skrev:
2302569 Det här var kul läsning! Mattias, krasha oftare och skriv fler skojiga rapporter! :banana

Nej, krasha mer sällan men skriv roligare rapporter...

Förresten... skulle inte du ha skrivit din sista rapport för några veckor sedan?? :confused:

Solan skrev:
2302558 Vem har sagt att han inte ojjar sig? :D
Jag åt glass i sängen igår, gills det?

Jag hoppas verkligen att han inte har någon sambo som tycker synd om honom. :gnissla

Jag fick precis lite glass jag också, men jag fick snällt sitta i soffan. Funderar på om jag ska slå på Disney Channel och lägga mig och ta igen lite sömn...

Alla vet nu att låsning av framhjulet heter "Att göra en Mattias" i fortsättningen va? :tummenupp

Vilket avgasrör var det du böjde? Jag har en finfin högerkammare att sälja och även en vänster som behöver mycket love and tenderness i form av svets men den är rak i alla fall!

Torkel skrev:
2303851 Vilket avgasrör var det du böjde? Jag har en finfin högerkammare att sälja och även en vänster som behöver mycket love and tenderness i form av svets men den är rak i alla fall!

Övre röret, höger alltså. Det pekar åt nordväst, ungefär.

Mattias skrev:
2303856 Övre röret, höger alltså. Det pekar åt nordväst, ungefär.
Jag har två finfina i garaget, ska tyvärr bort i morgon och nästa vecka men tar med till Gelleråsen så har du ett problem mindre.

Trist mannen,

Lät som en en mindre kul marksyning. Vila upp dig nu så ser vi dig säkert snart på vägen igen (och nästa gång lovar jag vinka!).

Kyra på sig.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...