Kraschrapport från #78 i R600 på Falken

Ja du Johan, vi är väl rätt överens om att våra respektive racehelger inte var helt optimala:gnissla JÄTTETRÅKIGT att din blev så kort och att det inte kändes mysigt att köra på söndag. Nästa gång!!!!:tummenupp

Icke desto mindre, TACK för all hjälp och allt stöd i mekandet av min hoj; grymt generöst med tid och entusiasm. Och lånet av tanken! Tack. Lycka till med att få ihop hojen!

Vi hörs
 
Ja du Johan, vi är väl rätt överens om att våra respektive racehelger inte var helt optimala:gnissla JÄTTETRÅKIGT att din blev så kort och att det inte kändes mysigt att köra på söndag. Nästa gång!!!!:tummenupp

Icke desto mindre, TACK för all hjälp och allt stöd i mekandet av min hoj; grymt generöst med tid och entusiasm. Och lånet av tanken! Tack. Lycka till med att få ihop hojen!

Vi hörs
Nej, det finns helt klart utvecklingspotential där :fakta

Det va så lite, kul om man kan bidra med något! :) Hoppas du får liv i din moppe också, den verkade ju tom grinigare än min :( Du måste återkomma med en rapport om hur det gick med den!

Höres och syns gör vi garanterat! :tummenupp
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top