Tråkigt att du vurpade och repade hojen men vill man köra inspirerat och på bana så får man tyvärr räkna med att gå omkull då och då. Du vänjer dig med tiden 
Ut och kör med dig nu och njut av det fina vädret, snart är det vinter och då kan du tycka synd om dig och trösta dig med att lacka kåporna i nån snygg färg
Ut och kör med dig nu och njut av det fina vädret, snart är det vinter och då kan du tycka synd om dig och trösta dig med att lacka kåporna i nån snygg färg
(spela roll!)
Fast det är jäkligt skönt att ha en ful hoj. då slipper man vara så fasligt rädd om den.

Visst är dom konstiga!!