Eas
Vill mycket! Kan lite!
Fick smaka asfalt i Tisdags.
Helt plötsligt är det inte lika roligt att köra hoj längre, blev lite skraj! Hur ska man ta sig tillbaka??
Hojjen är körbar men inte lika fin längre!

Helt plötsligt är det inte lika roligt att köra hoj längre, blev lite skraj! Hur ska man ta sig tillbaka??
Hojjen är körbar men inte lika fin längre!
Last edited:

Fast det är jäkligt skönt att ha en ful hoj. då slipper man vara så fasligt rädd om den.