Kraschat 2 gånger av 4

För att bli bättre måste man göra svåra saker. Heja Jännyh, men slå inte ihjäl dig.

Zeb_Macahan skrev:
som sagt: när du väl har fart på dom så är dom varken klumpiga eller otympliga..

När det står still däremot..

//jaG

Det är som med stora tjejer fast tvärt om. Liggande still så märks det inte med så fort de börjar röra på sig får man passa sig.

där satte du hojen i räcket... helt korrekt.... enligt mig iaf...

//jaG

soppatorsken skrev:
Det är som med stora tjejer fast tvärt om. Liggande still så märks det inte med så fort de börjar röra på sig får man passa sig.

Zeb_Macahan skrev:
Gör du det, men gör det med lite info, vilken hoj är så osmidig så att man "automatiskt" hamnar i diket i sadeln på den?

//jaG

Va? Jag tyckte du skrev "När det väl rullar är få hojar klumpiga...". Med mina referenser känns en RGV250 som en skördetröska. Att gå därifrån till att de automatiskt hamnar i diket är långt.

Zeb_Macahan skrev:
Gör du det, men gör det med lite info, vilken hoj är så osmidig så att man "automatiskt" hamnar i diket i sadeln på den?

//jaG

Det går inte att disskutera om hojars "smidighet" med en kille som pajar sin riktiga hoj och köper en 125a istället så det är bara att lägga ner.

Visst, jämför man hojar med din 125 så känns dom stora. men att ta ordet klumpig i sin mun på en relativt modern hoj i fart sätter nog mer fokus på föraren... och det vill du väl inte :7peta :hihi :tungan

att något känns klumpigare än det man vanligtvis kör är en sak, jag tycker att min lastbil känns klumpigare än min hoj, men den är inte klumpig att köra!

//jaG

Chris Ash skrev:
Va? Jag tyckte du skrev "När det väl rullar är få hojar klumpiga...". Med mina referenser känns en RGV250 som en skördetröska. Att gå därifrån till att de automatiskt hamnar i diket är långt.

Det är andra köregenskaper på Gammelgixxern än på 400:n, men det är en fungerande hoj. Kan man köra hoj ska man kunna köra alla hojar. Nu ska jag bara köra, köra och köra och sluta tänka. Senaste vurpan berodde inte på att jag körde för fort, utan för att jag var rädd för att jag körde för fort. Det är rädslan som gör att jag kör kasst just nu, inte själva förmågan att hantera hojen.

Du kommer över det, sen ska du å ja rejjsa på sviestad eller nått.... :D

//jaG

Macho Woman skrev:
Det är andra köregenskaper på Gammelgixxern än på 400:n, men det är en fungerande hoj. Kan man köra hoj ska man kunna köra alla hojar. Nu ska jag bara köra, köra och köra och sluta tänka. Senaste vurpan berodde inte på att jag körde för fort, utan för att jag var rädd för att jag körde för fort. Det är rädslan som gör att jag kör kasst just nu, inte själva förmågan att hantera hojen.

Lucky Luke skrev:
Premien kommer nog gå upp ändå för er flickor, det ska ju lagstiftas ännu mer mot könsdiskriminering :tungan .

yada yada.. har ju ännu ingen fläskig 1000cc:are som jag kan dra alla med.. då är de ju inte mer än rätt att jag knappt ska behöva bitala nånting för min hoj :3freak

Swedie skrev:
Värst va alla tror MW hade nått på mig då... :rolleyes: Jag vet redan om att jag är kunglig på att krascha... :D

Ska nog ut o krascha lite nu :p
Jag har sett 2 filmer på swedie.
På den ena wheelar han för att sedan dyka ner bakom närmaste gran.
På den andra är det en viss R1:a som voltar ett par varv någonstans i staterna :hihi

Ha ha ha... Tina då... du kör ju som en hel karl... då är det klart att du ska bitala som en hel karl också...
nana.gif

TinaTjejen skrev:
då är de ju inte mer än rätt att jag knappt ska behöva bitala nånting för min hoj :3freak

Pejo skrev:
Ha ha ha... Tina då... du kör ju som en hel karl... då är det klart att du ska bitala som en hel karl också...
nana.gif

Du glömde visst :rolleyes: smileyn där pejsson :D
Snicksnack, när jag ligger fullt :nicka , ligger ni andra å puttrar :trött

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...