Kraschat 2 gånger av 4

Jag skulle vilja hänvisa till det gamla slitna uttrycket:

-Det finns de som har.......och det finns de som ska......

Och för inlägget till Swedie MW......Touché :lol

Lycka till i sommar...Detta var sista gången du vurpar i sommar, eller hur?

Eftersom tant Muchomacho nu har förbrukat de närmsta 10 årens kraschkvot så kommer hon hålla sig på hjulen i fortsättningen, eller hur? :7peta

Värst va alla tror MW hade nått på mig då... :rolleyes: Jag vet redan om att jag är kunglig på att krascha... :D

Ska nog ut o krascha lite nu :p

Sluta krascha Jenny, vafaaan va rädd om dig tjejen. Om vägen svänger ska du ha phett med rätt hastighet, annars svänger vägen ifrån dig.
Du får be Tom sluta pressa dig :fatta!

Detta bådar inte gått. Kom just hem från lite filmande av sambon och några till. Kvällen slutade med att Matte vurpa :(

Hur ska denna hojsäsong sluta igentligen?
Man blir ju lite orolig.

MW: Hur gick det med dig? Inga brutna ben eller så?

Se länken om sambons lilla krash:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=45630

Ta hand om er där ute!

/Annicka

Macho Woman skrev:
Absolut inte. I'm made of steel. Skämt åsido, det var en löjlig vurpa i låg fart. Enda skadan är ett blåmärke på insidan av låret. Våldtagen av Gammelgixxer. :)
Fixa en micråfån snabbt som sören nu, vi kommer snart på Svinestad,,, ohhh yehhhh :yoparty

Bra att det gick bra.
hehehe våldtagen av en gammelgixxer, låter inte bra det där :)

Macho Woman skrev:
Absolut inte. I'm made of steel. Skämt åsido, det var en löjlig vurpa i låg fart. Enda skadan är ett blåmärke på insidan av låret. Våldtagen av Gammelgixxer. :)

/annicka

Freppa skrev:
Jenny: Jag är STOLT över att du för mitt arv vidare när det gäller att krasha med just den hojen. Veeeery goooood my friend. Den där hojen har en förbannelse över sig. Den VILL verkligen undersöka hur blommor egentligen ser ut, gärna på nära håll. Jag gjorde det tre gånger under två år.

Skönt att höra att du mår bra. Och såklart man inte gör försäkringsärende av gammelgixxern. Det vore ju att häda! SILVERTAPE IS MY BATTLECRY!!!!!!

Känns nästan som hojen e släkt med tjuren Ferdinand.... sitter i dikes kanten o luktar på sina blommor :tungan :rofl

Vad menar tant förresten med två gånger utav fyra?

Du kanske skall åka med mig istället, då går det rätt lugnt faktiskt. Försöker aldrig köra över min förmåga

Bikerbitch skrev:
Vad menar tant förresten med två gånger utav fyra?

Du kanske skall åka med mig istället, då går det rätt lugnt faktiskt. Försöker aldrig köra över min förmåga

Fram till denna tråden skrevs hade jag bara kört fyra gånger på säsongen. En av gångerna gjorde jag en highside, den andra åkte jag ut i diket med Gammelgixxern.

Problemet med mig är att jag kan köra, men jag tänker för mycket just nu. Blev knas efter första vurpan och har tappat känslan.

Ska du inte mecka ihop 400,an igen och köra med den? Lite mindre kubik att hantera. Mindre klumpig än stora Gixxern :)

Macho Woman skrev:
Problemet med mig är att jag kan köra, men jag tänker för mycket just nu. Blev knas efter första vurpan och har tappat känslan.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025