Krasch bom bang SRW 060709

Boris JR skrev:
2303927 Jag är läkarstudent som gör praktik på Ortopeden avd 11 så jag hade sett fram emot att ha någon att diskutera spårval och bestyckning med på arbetstid men så lägger dem dig bland öronpatienterna:huvet .....

Tramadol är ju nästan lika elakt som Ketogan även om de inte är samma typ av morfinsläkting, har du mer smärta än vad Tramadol kan ta bort i rekomenderad dos så tycker jag synd om dig på riktigt.

Duktig läkare som skrev ut Diklorofenak istället för mer kända Voltaren, då vet vi att han åtminstone inte är köpt av Novartis.....
Men om du håller till i Skåneland får du ju ta dig ut till Sturup Raceway om söndagar, kl 17-20 är det körning (enbart för medlemmar dock) i princip varje vecka.

Och nä, tyvärr, tramadol känns som lingonsylt....:(

trollkarlen skrev:
2304469 Inte du oxå :(

Krya på dig...

/R
Tack tack

Bikerbitch skrev:
2303860 Förhoppningvis är vi också på plats. Jag, Depåbitchen och Melvin.
Får vi också härja på läktaren med er isåfall? :yoparty
Ja, om jag nu lyckas ta mig upp där... men då är vi ju givna på läktarplatsen, var ska sleven vara om inte i grytan :) :D :fyllisar

Boris JR skrev:
2303927 Jag är läkarstudent som gör praktik på Ortopeden avd 11 så jag hade sett fram emot att ha någon att diskutera spårval och bestyckning med på arbetstid men så lägger dem dig bland öronpatienterna:huvet .....

Tramadol är ju nästan lika elakt som Ketogan även om de inte är samma typ av morfinsläkting, har du mer smärta än vad Tramadol kan ta bort i rekomenderad dos så tycker jag synd om dig på riktigt.

Duktig läkare som skrev ut Diklorofenak istället för mer kända Voltaren, då vet vi att han åtminstone inte är köpt av Novartis.....
*Messerschmitt on*

Diklofenak heter det, (blivande) farbror doktorn.

*Messersmitt off*

valmers skrev:
2306535 *Messerschmitt on*

*Messersmitt off*

Ooouups tänkte på det kemiska namnet som är diklorofenyl någonting..........

valmers skrev:
2306535 *Messerschmitt on*

*Messersmitt off*

*Ännu mer Messerschmitt ON*

Diklofenakkalium :7peta om det ska vara HELT rätt.

*Ännu mer Messerschmitt OFF*

KetogaN is the shit, men även det är klent när man vaknar upp efter en IRA operation i magen och ryggmärgsbedövningen endast tagit i benet.. *doh*

flugan skrev:
2308948 Hur lång tid tar det för en disk att läka ifrån ett diskbrock?

Beror helt och hållet på brockets art och vilka besvär du lider av....

Det kan aldrig läka, det kan kräva operation med månader av sjukskrivning och det kan gå över själv på någon månad allt beroende på hur skadan ser ut vilket röntgen får utröna..

Last edited:
Boris JR skrev:
2309138 Beror helt och hållet på brockets art och vilka besvär du lider av....

Det kan aldrig läka, det kan kräva operation med månader av sjukskrivning och det kan gå över själv på någon månad allt beroende på hur skadan ser ut vilket röntken får utröna..
Röntgen. Skärp sig nu, (blivande) farbror doktorn.

valmers skrev:
2309141 Röntgen. Skärp sig nu, (blivande) farbror doktorn.
Valmers då, han är väl inget Svenskläraret :fatta!

Boris JR skrev:
2309138 Beror helt och hållet på brockets art och vilka besvär du lider av....

Det kan aldrig läka, det kan kräva operation med månader av sjukskrivning och det kan gå över själv på någon månad allt beroende på hur skadan ser ut vilket röntken får utröna..
Kommer du ut till Sturup Raceway idag, körningen mellan kl 17 och 20.

valmers skrev:
2309141 Röntgen. Skärp sig nu, (blivande) farbror doktorn.

Ursäkta mitt misstag men jag hoppas att budskapet gick fram.

Får skylla på att jag var ute och drack :fyllisar med undersköterskorna i natt.

Åsa skrev:
2309148 Valmers då, han är väl inget Svenskläraret :fatta!

Kommer du ut till Sturup Raceway idag, körningen mellan kl 17 och 20.

Risken är överhängande, trots viss alkoholrelaterad trötthet är det kul att för omväxlings skull se andra kasa på lädret.

Boris JR skrev:
Får skylla på att jag var ute och drack :fyllisar med undersköterskorna i natt.
Jaha, drack ni champagne? :hihi

Vakna nu Boris! Bingo försökte just hinta om din felstavade avatartext.

Det finns en hel uppsättning budgetbubbel att tillgå för alla fattida ortopedpraktikanter. Amadeus är en riktig arbetshäst i studentkorridorerna. Blöäää... *infoga valfri kräkssmiley*

Teddy skrev:
2310427 Vakna nu Boris! Bingo försökte just hinta om din felstavade avatartext.

Det finns en hel uppsättning budgetbubbel att tillgå för alla fattida ortopedpraktikanter. Amadeus är en riktig arbetshäst i studentkorridorerna. Blöäää... *infoga valfri kräkssmiley*

Om du missat det helt så är det felstavat med flit av precis samma anledning som att allt annat i min presentation är felstavat typ lixsom bah.........

Boris JR skrev:
2311720 Om du missat det helt så är det felstavat med flit av precis samma anledning som att allt annat i min presentation är felstavat typ lixsom bah.........
:tomten Tomte igen.

Åsa skrev:
2303859 I söndagsnatt var sjukhuset knökafullt, jag fick näst sista sängplatsen.
Jobbar du i Lund?

Jo, jag fick Tramadol och Panodil för smärtan, och Diklofenak för inflammationen. Fick samma story om Ketogan av min kära kusin...

O jag som åkte hem från lund lördag den 8 bara så det skulle bli plats till fler.
jag lever numera på Depolan 2 gånger om dagen och morfin meda typ4-5 gånger om dagen.
livet är en fest.
Nu har jag kommit hem till hemmet så man ligger här som ett kolli o knaprar. men, men the show must go on.
vi ses kanske 2007 eller 2008 eller i en Bingo Hall vid tillfälle.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman