trollkarlen
Med lem
Inte du oxå 
Krya på dig...
/R

Krya på dig...
/R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men om du håller till i Skåneland får du ju ta dig ut till Sturup Raceway om söndagar, kl 17-20 är det körning (enbart för medlemmar dock) i princip varje vecka.Boris JR skrev:2303927Jag är läkarstudent som gör praktik på Ortopeden avd 11 så jag hade sett fram emot att ha någon att diskutera spårval och bestyckning med på arbetstid men så lägger dem dig bland öronpatienterna.....
Tramadol är ju nästan lika elakt som Ketogan även om de inte är samma typ av morfinsläkting, har du mer smärta än vad Tramadol kan ta bort i rekomenderad dos så tycker jag synd om dig på riktigt.
Duktig läkare som skrev ut Diklorofenak istället för mer kända Voltaren, då vet vi att han åtminstone inte är köpt av Novartis.....
Tack tacktrollkarlen skrev:2304469Inte du oxå
Krya på dig...
/R
Ja, om jag nu lyckas ta mig upp där... men då är vi ju givna på läktarplatsen, var ska sleven vara om inte i grytanBikerbitch skrev:2303860Förhoppningvis är vi också på plats. Jag, Depåbitchen och Melvin.
Får vi också härja på läktaren med er isåfall?![]()
*Messerschmitt on*Boris JR skrev:2303927Jag är läkarstudent som gör praktik på Ortopeden avd 11 så jag hade sett fram emot att ha någon att diskutera spårval och bestyckning med på arbetstid men så lägger dem dig bland öronpatienterna.....
Tramadol är ju nästan lika elakt som Ketogan även om de inte är samma typ av morfinsläkting, har du mer smärta än vad Tramadol kan ta bort i rekomenderad dos så tycker jag synd om dig på riktigt.
Duktig läkare som skrev ut Diklorofenak istället för mer kända Voltaren, då vet vi att han åtminstone inte är köpt av Novartis.....
valmers skrev:2306535*Messerschmitt on*
Diklofenak heter det, (blivande) farbror doktorn.
*Messersmitt off*
valmers skrev:2306535*Messerschmitt on*
Diklofenak heter det, (blivande) farbror doktorn.
*Messersmitt off*
Tror att det är omöjligt att säga så generellt, lr vad säger du Johnny?flugan skrev:2308948Hur lång tid tar det för en disk att läka ifrån ett diskbrock?
flugan skrev:2308948Hur lång tid tar det för en disk att läka ifrån ett diskbrock?
Röntgen. Skärp sig nu, (blivande) farbror doktorn.Boris JR skrev:2309138Beror helt och hållet på brockets art och vilka besvär du lider av....
Det kan aldrig läka, det kan kräva operation med månader av sjukskrivning och det kan gå över själv på någon månad allt beroende på hur skadan ser ut vilket röntken får utröna..
Valmers då, han är väl inget Svenskläraretvalmers skrev:2309141Röntgen. Skärp sig nu, (blivande) farbror doktorn.
Kommer du ut till Sturup Raceway idag, körningen mellan kl 17 och 20.Boris JR skrev:2309138Beror helt och hållet på brockets art och vilka besvär du lider av....
Det kan aldrig läka, det kan kräva operation med månader av sjukskrivning och det kan gå över själv på någon månad allt beroende på hur skadan ser ut vilket röntken får utröna..
valmers skrev:2309141Röntgen. Skärp sig nu, (blivande) farbror doktorn.
Åsa skrev:2309148Valmers då, han är väl inget Svenskläraret
Kommer du ut till Sturup Raceway idag, körningen mellan kl 17 och 20.
Bingo skrev:2309260Jaha, drack ni champagne?![]()
Teddy skrev:2310427Vakna nu Boris! Bingo försökte just hinta om din felstavade avatartext.
Det finns en hel uppsättning budgetbubbel att tillgå för alla fattida ortopedpraktikanter. Amadeus är en riktig arbetshäst i studentkorridorerna. Blöäää... *infoga valfri kräkssmiley*
Boris JR skrev:2311720Om du missat det helt så är det felstavat med flit av precis samma anledning som att allt annat i min presentation är felstavat typ lixsom bah.........
Åsa skrev:2303859I söndagsnatt var sjukhuset knökafullt, jag fick näst sista sängplatsen.
Jobbar du i Lund?
Jo, jag fick Tramadol och Panodil för smärtan, och Diklofenak för inflammationen. Fick samma story om Ketogan av min kära kusin...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |