Olsson
Ny medlem
Det bidde fel här 

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

mer än 105 blås vågar jag inte hålla genom nypet![]()
går inte att jämföra. Köra bana = projekt. Köra på gata = trevligt... bara kunna sätta sig på biken och dra iväg. Köra på trevliga vägar med trevlig omgivning och lukta på sommaren. Vill inte höra något mer snack om bana nu, kör bana om ni vill. Jag äter glass ibland, men det behöver inte ni göra för då kanske ni blir tjocka.
Hoppas det gick bra med killen och att biken inte gick sönder för mkt.
Nu har du skjutit mod i Kapten Blåskägg så han kommer gå med sträckt rygg och ett smailj i ansiktet hela sommaren..
Dessutom kommer han bli stöddigsom f%&#n hela sommaren.
Har för mig han dyvlade om 110 genom transformatorböjen för några veckor sedan..![]()
![]()
Att folk inte klarar av att köra med insidan, hur länge ska dessa olyckor få fortsätta?!!!!!1111
Nu har du skjutit mod i Kapten Blåskägg så han kommer gå med sträckt rygg och ett smailj i ansiktet hela sommaren..
Dessutom kommer han bli stöddigsom f%&#n hela sommaren.
Har för mig han dyvlade om 110 genom transformatorböjen för några veckor sedan..![]()
![]()
Är det kurvan som nyper lite extra åt höger för att sen gå lätt vänster upp för en backe med 50 begränsning strax efter? Riktning mot Vaxholm.
Den är otäck att komma in i om man inte är förberedd. Inte alltid så lätt då heller. Dock ser den inte så läskig ut ovanifrån...
EDIT: Ständig tvåa är mitt namn...
Tråkigt med olyckan! Hoppas han eller hon blir bra snabbt!
En fråga lite "off the topic" har jag dock, om någon förbarmar sig över lilla mig. Har läst ett antal gånger om den där hemska kurvan nu. Får man fråga hur den egentligen ser ut? Är den skymd och nyper så man tror att satan själv suttit på gatukontoret, eller?
/perris
Puh, skönt!
..
1. Såväl rutinerade som orutinerade piloter lever farligt i den kurvan.
2. Så många gånger som det händer olyckor i den kurvan, borde inte någon form av skylt eller liknande sättas upp!? Typ "Olycksdrabbad vägsträcke" eller nåt?
110 genom generatorböjen är inga som helst problem. Det e väl den hastigheten man håller vid möte och måste hålla igen i den kurvan.![]()
Det finns ingen anledning att köra långsammare än så tycker jag.
110 genom Generatorböjen-film med möte. Courtesy *DanTheMan*

meh de ska va möte på bron...

...med en brud i en fet SUV (pratandes i mobiltelefon)![]()
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller