Kramar till alla.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Idag var en sån där dag.

Vaknade knappt i morse, tisdagströttheten satt som en smäck. Frukostlös anländer man till jobbet i lagom tid för att få sådär härligt med skäll av kunder innan man ens hunnit presentera sig själv, dessutom över saker som inte har med mig att göra. Blev tvungen att ta en senare lunch för att andra kunder inte behagade vara tillgängliga på bokad tid. Eftermiddagen rullade på med förhållandevis jämna plågor och hemmets lugn och ro i sikte.

Men när det var dags att åka hem så barkade plötsligt allt åt helvete. Galna trafikanter, trasig bil, trånga kalsonger och regn. Men någonstans mellan förtvivlan och sprängda blodkärl så fick jag en uppenbarelse. Istället för att skriva i förbannad-tråden så ska jag vända på steken.

Så därför vill jag ge alla en stor kram och önska er en suveränt god och glad fortsättning på veckan. :krama

Stod två tjejer på stan häromdan me skyltar "FREE HUGS", den ena va rätt snygg så jag banga inte :pannkyss

kram på er oxå :va :yoparty

Det är inte bra för psyket att spara ilska inne.. Ut med det bara. Skrik som bara fan, ut och spring, slå sönder nått.

Det är DÅ du känner dig bättre! :tummenupp

Back