Kramar till alla.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Idag var en sån där dag.

Vaknade knappt i morse, tisdagströttheten satt som en smäck. Frukostlös anländer man till jobbet i lagom tid för att få sådär härligt med skäll av kunder innan man ens hunnit presentera sig själv, dessutom över saker som inte har med mig att göra. Blev tvungen att ta en senare lunch för att andra kunder inte behagade vara tillgängliga på bokad tid. Eftermiddagen rullade på med förhållandevis jämna plågor och hemmets lugn och ro i sikte.

Men när det var dags att åka hem så barkade plötsligt allt åt helvete. Galna trafikanter, trasig bil, trånga kalsonger och regn. Men någonstans mellan förtvivlan och sprängda blodkärl så fick jag en uppenbarelse. Istället för att skriva i förbannad-tråden så ska jag vända på steken.

Så därför vill jag ge alla en stor kram och önska er en suveränt god och glad fortsättning på veckan. :krama
 
Stod två tjejer på stan häromdan me skyltar "FREE HUGS", den ena va rätt snygg så jag banga inte :pannkyss

kram på er oxå :va :yoparty
 
Det är inte bra för psyket att spara ilska inne.. Ut med det bara. Skrik som bara fan, ut och spring, slå sönder nått.

Det är DÅ du känner dig bättre! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top