tellskog
Ny medlem
Ja som tråden lyder, vart hittar man det eller får man tillverka egna? I så fall är det någon som har skiss mått mm för egentillverkning, bilder?
Tacksam för svar
Henke
Tacksam för svar
Henke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tellskog skrev:Ja som tråden lyder, vart hittar man det eller får man tillverka egna? I så fall är det någon som har skiss mått mm för egentillverkning, bilder?
Tacksam för svar
Henke
tellskog skrev:Ja fan va smart ! Får genast åka o handla en skateboard.
Kanske en dum fråga men vilka är dom utsatta ställena förutom svingen? Alltså vart ska jag sätta dom?
Henke
Blade skrev:Om du väntar kan jag fixa puckar till både fram och bakfälg till en husa!
Tillverkning står för dörren!
d1ce skrev:Fäst dem i hjulaxlarna och om du vill under fotpinnarna.
//@
HW skrev:Ursäkta men vad fan ska man sätta dom under fotpinnarna för? Dom sitter nog lågt och skrapar i för tidigt utan att man monterar något under dom.
Fotpinnar är som knäpuckar, förslitningsvara.
/HW
Du har så rätt så...d1ce skrev:Var det inte fästet till fotpinnarna som gjorde väldigt fina fåror i asfalten om man drog i backen? Hade för mig det...
//@
Krashpuckar i hjulaxlarna, och slangklämma med slang om om ljuddämparen om du e rädd om den. Sedan har du handguards med metallinlägg så klarar sig bågen bra vid ev. vurpa.. lite plast ibak bara som brukar få sig en törn...tellskog skrev:Ja fan va smart ! Får genast åka o handla en skateboard.
Kanske en dum fråga men vilka är dom utsatta ställena förutom svingen? Alltså vart ska jag sätta dom?
Henke
mr_rockster skrev:Krashpuckar i hjulaxlarna
Chris Husky skrev:japp![]()
edit: ...och vill man inte det borde det ju gå lika bra att byta till en som inte är täckande![]()
d1ce skrev:Axlarna är ju ihåliga, men på vänster sida i fram sitter det en täckande "mutter". Borrar jag bara hål i den eller hur bär jag mig åt?
//@
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller