Krökatråden

SVERIGE ToRKAR!

Det är fredag och solen skiner. Nu sparkar vi liv i den här gamla tråden.
Själv skall jag grilla 50 cm revbensspjäl och dricka några goda öl, sen får vi se vad som händer :yoparty

här har vi massor av regn. Och en del dricka. Men de är ju studentfirande så att gå ut hoppar jag =)

Ja lagerför en hel del regn för tillfället ja oxå, siktar dock på att de blir blötare på insidan än utsidan :hihi

De här är ju helt jävla fucking underbart, jag har varit inne i OT-delen typ 3 ggr, varje gång kommer jag till typ första inlägget och det är så jävla bra att jag tycker det räcker. Idag var första sidan skittråkig så jag går in på OT.

Oj, en ny tråd-Krökartråden?

Går in o kollar och bara baxnar, 135 sidor :confused: Hur i helvete har dom hunnit skriva så mkt på en kväll :va
Trådjäveln är ju från 2005? :banana:banana:banana De e helt sjukt strålande, tror ja skall kolla in OT lite oftare.

Imorrn skall jag oxå kröka :fyllisar

Fifan! Nu skakar vi liv i det här gamla härket igen. Ikväll blire Torsk på Tallinn. Sitter på färjan. Gott om gamla skinn här må jag säga ! :D

Fifan! Nu skakar vi liv i det här gamla härket igen. Ikväll blire Torsk på Tallinn. Sitter på färjan. Gott om gamla skinn här må jag säga ! :D

Varför utsätter man sig för det? Men fan hittade en ny favorit idag, Liberty ale av anchor brewing co, helt underbar :fyllisar

Kanske kan vara en upplevelse du kan sälja, borde bli en succe:rofl

Last edited:
Jahopp, nu börjar man bli människa igen efter gårkvällen men skam den som ger sej :fyllisar

Jag var på den blinda tråden... :dummer

Jag fattar heller inte Gearbox inlägg 2012-06-10, 01:52 ... är han hos en handlare och testar en hoj? Vilken mes!!! Alltså handlaren... otroligt ju. :D

Huh, polarna virade förbi en sväng på nån öl men nu for de hem och jag sitter här och varvar boston lager med strongbow. :fyllisar
Underhåll mig?`:p

Jag var på den blinda tråden... :dummer

Jag fattar heller inte Gearbox inlägg 2012-06-10, 01:52 ... är han hos en handlare och testar en hoj? Vilken mes!!! Alltså handlaren... otroligt ju. :D

Du har inte varit medlem så länge för att förstå klippet men varje år arrangerar lelles i uppsala en sk lellevecka på gotland, i korta drag går det ut på att betala lelles en slant, hyra en stuga på gotland, ta med en jävla massa alkohol och sup veckan lång! varva sönder en R1:a på fyllan går också bra om du känner att du har råd med det:tummenupp så nu vet du lite mer om bakgrunden till det här klippet!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti