Krökatråden

Dreja, duscha och sen promenad brukar funka. Gärna en pizza och en espresso på stan också.

Tog en latte när jag var ute och åkte... Blev helt skakig i hela kroppen, och nu mår jag skit. Vetskapen om att 7 fransmän snart invaderar huset får mig att vilja gömma mig i sängen resten av dagen, men jag måste delta i tårtbak.:gnissla

Dee_cati, upprätta bakistråd! :tummenupp

Vaknar kl 10. Har brutal huvudvärk. Dricker 1 liter äppeljuice, tar en ipren och somnar igen.

Vaknar 12.30. Mår bra. :yoparty

Tog en latte när jag var ute och åkte... Blev helt skakig i hela kroppen, och nu mår jag skit. Vetskapen om att 7 fransmän snart invaderar huset får mig att vilja gömma mig i sängen resten av dagen, men jag måste delta i tårtbak.:gnissla

Dee_cati, upprätta bakistråd! :tummenupp

Ähh, jag var nog inte så bakis trots allt. Har jobbat några timmar också och började nyktra till runt 4-tiden. Det är det som är knepet bakom det hela, att vara tillräckligt full när man vaknar.

Varför ska du baka tårta med 7 fransmän :confused:

2 magnecyl (eller annan värktablett som innehåller acetylsalicylsyra) och en liter vatten innan man går och lägger sen mår man helt OK dan' efter.

Du är för ung helt enkelt.

Precis!!

Förr...typ när jag var ung :rolleyes: gick det att kröka hur mycket som helst och göra vad som helst dagen efter.

Nu för tiden får jag nästan hälsoångest INNAN jag krökat för jag vet inte statusen på mig själv när jag vaknar dagen efter. :näsblod

Fi fan...på lördag är det fest. :fyllisar Få se om jag överlever till att skriva hur fan det gick.!!

Precis!!

Förr...typ när jag var ung :rolleyes: gick det att kröka hur mycket som helst och göra vad som helst dagen efter.

Nu för tiden får jag nästan hälsoångest INNAN jag krökat för jag vet inte statusen på mig själv när jag vaknar dagen efter. :näsblod

Fi fan...på lördag är det fest. :fyllisar Få se om jag överlever till att skriva hur fan det gick.!!

Fram till man var 25 kunde man härja fritt. Fram till 30 var det "ok". Därefter har jag börjat bli ganska bakis. Kanske lika bra det. Bra för självbevarelsedriften.

Jag blir alltid lika kola-aktig i huvudet dagen efter, men låter aldrig det hindra mig... Känns rätt skönt att vara hjärndöd ibland... Behöver man inte tänka så mycket..

Ähh, jag var nog inte så bakis trots allt. Har jobbat några timmar också och började nyktra till runt 4-tiden. Det är det som är knepet bakom det hela, att vara tillräckligt full när man vaknar.

Varför ska du baka tårta med 7 fransmän :confused:

Haha Okej, ska komma i håg att ta en redig virre innan sänggång nästa gång då:tummenupp Har dock aldrig förstått det där med återställare.. Vad ska man ta?:confused:

Anledningen till tårtbak är att familjen jag bor i är halvfransk, och de har vänner som är här och hälsar på. Och sonen i familjen fyller år, så då skulle alla hjälpa till att baka... :kaos :fattarinteettord:gnissla

Jag blir alltid lika kola-aktig i huvudet dagen efter, men låter aldrig det hindra mig... Känns rätt skönt att vara hjärndöd ibland... Behöver man inte tänka så mycket..

En 18 åring får inte uttala sig i bakisfrågor :mad: :mad: :mad:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...