Krökatråden

Har precis varit och köpt lite verktyg slägga yxa bräckjärn huggmejsel :va vad vare mer aja skitsamma...

Snart skall jag ut och böka med dom där förbannade stubbarna igen :huvet

och då kommer jag låta iskall folköl flöööda igenom min strupe!
:öl :öl :öl :öl :öl

Slutar väll med en yxa i benet :hihi :näsblod

Tar du mina stubbar oxå om jag ställer ut ett sexpack?

Edit: Nu ska jag ta mig en afterworkbira ute bland myggen. :öl

:öl är skiten! :yoparty

Jag jobbade 16:00-20:30 då kunde jag inte hålla i yxan längre! Händerna värker det blöder och det är feta blåsor i dem :manligt !

Fy faan vad jag har jobbat, fuck the elverktyg som går sönder Yxa Å :öl å en riktig jävla hårdrockig snubbe är skiten :nicka

Her comes some random pic´s from the stubbegetawaymÅvI!

Last edited:

Jag jobbade 16:00-20:30 då kunde jag inte hålla i yxan längre! Händerna värker det blöder och det är feta blåsor i dem :manligt !

Fy faan vad jag har jobbat, fuck the elverktyg som går sönder Yxa Å :öl å en riktig jävla hårdrockig snubbe är skiten :nicka

Du hänger på ÖoB ser jag, Best Tools, de gula känner jag allt igen :)

Helvete vad grillkol du har i grillen, elda du åt hela kvarteret?

Hur är det man säger hmmm ja så är detÄr Huvudet dumt får kroppen lida:hihi :hihi :rofl Mycket arbete för ingenting:tummenupp

Du hänger på ÖoB ser jag, Best Tools, de gula känner jag allt igen :)

Helvete vad grillkol du har i grillen, elda du åt hela kvarteret?

:hihi Som sagt köpte alla dem där verktygen på ÖB idag, 300 spänn för å Bekämpa stubbarna! Phraa priss! :yoparty

Det är inte kol i grillen! :fakta

Själv då? Har du tagit bort några stubbar med dina ÖB-verktyg idag?:confused:

Vi måste ju ha Musiko i tråden kör en cover med Metallica [YOUTUBE-ID]Gh1J4rTgVgE&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Whisky i burken :yoparty

Min sambo slutade kl 21:00 och kom hem och var sådär lagom glad att jag hade kapat 3 buskar och ett "träd" :hihi

:lol :rofl

[YOUTUBE-ID]u5Snehl2bAk[/YOUTUBE-ID]

Hur är det man säger hmmm ja så är detÄr Huvudet dumt får kroppen lida:hihi :hihi :rofl Mycket arbete för ingenting:tummenupp

Man blir ju Stor Å STARK! ;)

Last edited:
:hihi Som sagt köpte alla dem där verktygen på ÖB idag, 300 spänn för å Bekämpa stubbarna! Phraa priss! :yoparty

Det är inte kol i grillen! :fakta

Själv då? Har du tagit bort några stubbar med dina ÖB-verktyg idag?:confused:

Whisky i burken :yoparty

Min sambo slutade kl 21:00 och kom hem och var sådär lagom glad att jag hade kapat 3 buskar och ett "träd" :hihi

Har inga stubbar men däremot typ 10-15 kubik ved som klyvts upp med en gul yxa från ÖoB. Best Tools ftw!!!

Å fy faan :rofl

:brinnerup

Köttet var så starkt igår att jag har världens huvudvärk idag,, SHIT :jisses

Idag har Pappa KTM varit så vuxen att han köpt rödtjut, skål & hej på er!

ett par groggar in på kvällen så försöker man undvika singstar så mycket man bara kan.

varför i helvete måste man sjunga för? nä guitar hero för hela slanten för min del. Dock börjar man bli duktigt slirig så det är väl bäst att hålla sig undan från allt :gnissla

Har idkat trädgårdsarbete ikväll igen, grävde yxade fyllde i jord sådde gräs vattnade......

Belöning Is-Ka´ll Folk- :öl å Jord-nötter :tungan

Gott :nicka

Dricker en Heineken och har skittråkigt. Så pass tråkigt att jag lyssnar på polisradion bara för att höra om det e någon annan som har tråkigare än vad jag har.
Hittills leder jag. Bara någon stackars pundare och dennes polare som fanns i alla register och färdades i en 740"PundarEdition" kan kanske få en tråkigare Lördag.
Fan ochså.

Dricker en Heineken och har skittråkigt. Så pass tråkigt att jag lyssnar på polisradion bara för att höra om det e någon annan som har tråkigare än vad jag har.
Hittills leder jag. Bara någon stackars pundare och dennes polare som fanns i alla register och färdades i en 740"PundarEdition" kan kanske få en tråkigare Lördag.
Fan ochså.

Dricker du blir det inge tråkigt!

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti