Krökatråden

Starstriker skrev:
Chalalalala !

Varför är det alltid jag som måste lyfta den här tråden på fredagar?
Krökar ni inte ellerrrrrr ?

Nej. Minderårig får inte dricka alcohol :mattias

:rolleyes:

Skall till boa snart, sen får man vänta på att polaren slutar jobbet.
Så lite senare ikväll så blir det nog nåra bira... (sen får man se vad tjärringen säger :fatta! ) Har inte berättat för henne än :fyllisar

För min del blir det restaurang och soft ikväll. Laddar inför morgondagens kräftskiva ute på landet istället. Man vet ju hur såna fester brukar sluta.....

Hallå!

Förhelvete.. krökatråden måste få sin vecko-uppdatering.

Igår vart det en himla snurr på stan.. fatta att man kan knäcka 4 hak under en kväll! Tur att man inte bor i Årjäng för o man drar från Pizzan där så finns det ju bara ett alternativ kvar.. parkbänken med grön kasse! :yoparty *asg*

O ikväll kommer gäster på besök så det blir väl dunderstekar-runda= Berns/Spy-bar/.. lalla runt med kladd i håret o uppsmälld krage....NOT! :hihi

Först fotbollen förståss...

Tjing..

crf 450 skrev:
Förhelvete.. krökatråden måste få sin vecko-uppdatering.

Igår vart det en himla snurr på stan.. fatta att man kan knäcka 4 hak under en kväll! Tur att man inte bor i Årjäng för o man drar från Pizzan där så finns det ju bara ett alternativ kvar.. parkbänken med grön kasse! :yoparty *asg*

O ikväll kommer gäster på besök så det blir väl dunderstekar-runda= Berns/Spy-bar/.. lalla runt med kladd i håret o uppsmälld krage....NOT! :hihi

Först fotbollen förståss...

Tjing..

Jafan. Bra att ni håller tråden vid liv!
Jag kan inte vara full och skriva här varje helg. Har varit i Eskilstuna på möte hela dagen ang. min förestående rysslandsresa. Kom iväg från E-tuna vid 20-tiden. Fan.. Det är ju läskigt att köra fort i mörker. Tog vägg 55 norröver (Strängnäs-Nyköping). Känns totalt livsfarligt att köra fort i mörker (första gången). Att jag dessutom har ett kolsvart visir gör ju inte saken bättre. Dessutom var alla sveriges ute efter att smetas på visiret. Fick snanna bredvid E18 för att kladda av det värsta. Helt slut i skallen när jag kom hem. Blev tvungen att tvåla i mig en vinare för att landa när jag kom hem.

Skål!

Inge sprit riktigt än, har inte ens varit på bolaget, vänter på att pizzan i ugnen ska bli klar och sen får man se vars det blir efter det.

Hehe. Nu börjar det ta sig.
Sitter här på jobbet och är totalt slut i skallen. BHar inte blivit mycket gjort efter 14. Ser fram emot en stilla grogg på balkongen och sen 1h sömn. Sen vetefaen. Nåt måste man hitta på.

Vad har dom gjort bakom duschdraperiet? Med en basketboll? För tankarna till en liten videosnutt jag såg nångång med en colaburk.......
Fick jag en bira nu skulle jag nog vakna till.

Ahh.. Har 7 timmars arbete kvar nu bara.. Sen skall jag gå ner till någon av alla uteserveringar...

>25+
4 öl / USD
~12 miljoner kvinnor...

Kan man ha det bättre....

Jag får inte dricka... typiskt. Blir tvungen att vänta 4 veckor till........

flaska jäger 130kr
spela poker 350kr
vara gudförbannat irriterad och känna att den här kvällen var jävligt onödig: priceless

Men hallå. Jag fick en cig men ingen eld. Har suttit och väntat här i några timmar nu, Känner att jag ligger lite efter. Langa hit eld och lite prit så jag hinner ikapp!

Starstriker skrev:
Men hallå. Jag fick en cig men ingen eld. Har suttit och väntat här i några timmar nu, Känner att jag ligger lite efter. Langa hit eld och lite prit så jag hinner ikapp!
Du kan ju tända på en platta i köket. Dagens tips (tm)
Sprit kan jag nog inte hjälpa till med dock

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...