Krökatråden

Starstriker skrev:
Visst skulle man klara sig utan alkohol i en månad, men oj vad trist livet skulle bli. Någon som lyckats ?
Jag klarade av att vara vit i en och en halv månad, från 14 december till 29 januari. Inte så svårt om man väl har bestämt sig.

sportarn skrev:
Jag klarade av att vara vit i en och en halv månad, från 14 december till 29 januari. Inte så svårt om man väl har bestämt sig.

Men det var trist, eller hur? Annars hade du ju inte börjat igen?

Emmi skrev:
Fest ikväll och kanske ett par kalla imorrn me.. .:fyllisar

Det är helt riktigt!!!:öl har räknat molvikter som en indian tills nu men det får vara bra en stund!! :huvet

Födelsedagsparty ikväll (igen) så man är nog sjuk imorrn... :rolleyes:

Ha det gött och sup ner er!!!!!!//spenk

skål på er och vi höres om 2veckor sticker till kanarieöarna inatt muahaha skönt att äntligen få lite värma iallafall!!
Men är mest där för den fina cuisine eller *host**bullshit* :D
you know it :fyllisar :fyllisar :fyllisar
Får väl se om jag kan släppa ölen och kanske skicka ett meddelande där nerifrån :Bugar

Ikväll blir det fest! Men lördagen blir troligtvis lugn, ska jobba på söndag...

Första ölen togs ´ca 17:00 :tummenupp blir på pubkväll med fler hojåkare strax :banana sen vette tusan, kanske hem.

Nu e fan jag rätt packad, e på förfest, men brudarna har icke kommit än!!

Kevorkian skrev:
Snart snart dricker man första biran! :fyllisar Blir Storstad och ev. Olssons Video.

Blev Storstad och Olssons för mig också ikväll. Nu sitter jag här, 05.28 och funderar på om det kanske är dax att krypa till kojs......

´Shit det vart lite hårt igår kväll...Max mat över hela jävla soffan...syrrans kille hade skjutsat hem mig vid 00.30 då var jag tydligen bra i ordning..jaja idag är det hårdrocksdag/kväll inplanerat så det är väl bara att masa sig iväg till apoteket o köpa ny medicin...Rock on

spenk skrev:
Det är helt riktigt!!!:öl har räknat molvikter som en indian tills nu men det får vara bra en stund!! :huvet

Födelsedagsparty ikväll (igen) så man är nog sjuk imorrn... :rolleyes:

Ha det gött och sup ner er!!!!!!//spenk

Jo, jag hörde att du skulle på kalas. :pannkyss Vi tänkte ringa dit dej o Brutus till våran fest ju, hårdrock & luftgitarr ala Ikon, sprit & hojsnack! :yoparty
Ikon skulle ut o köra is nu, sen blir det väl lite sprit senare.

Ikon skrev:
´Shit det vart lite hårt igår kväll...Max mat över hela jävla soffan...syrrans kille hade skjutsat hem mig vid 00.30 då var jag tydligen bra i ordning..jaja idag är det hårdrocksdag/kväll inplanerat så det är väl bara att masa sig iväg till apoteket o köpa ny medicin...Rock on

Vafan, du tjatade ju på att vi skulle ha efterfest ju, osså bangar du själv. :fatta! Förresten så somnade du sittande inne på Waffie´s, Jacob har en film på dej därifrån. :rofl
Apoteket nästa, fast de får nog bli lugnt ikväll, ska ju köra bil till stallet och rida i 4 h imorrn.

Last edited:
Själv har jag spytt som en gris ett dygn i sträck nu; minst 20 ggr. Utan att ha druckit en droppe alkohol dock... Funderar på om det är slempesten eller vinterkräksjukan som slagit till. Alternativt min mage som inte pallat det hårda tempot sista veckan varvat med okynneskaffedrickande och tveksamma sömnvanor.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT