Krökatråden

Tjoho. ikväll blir det öl i Götet, efter Lisebergsbesök skall stegen ställas mot nån bra pub. :tummenupp
Rapport kommer om dalmasen klara storstadspuben eller om storstaden palla en törstig mas:D :D

skoteridioten skrev:
2651941 Word :fakta

Oftast vill man ju spela när man vill dega, ligga i soffan med godis på magen och med fötterna på bordet...

Vill jag spela svinga ett tennisrack så kan jag göra det irl.

Bara en sån sak som att boxas mot varandra. Två pers står och vevar blint i luften framför sig. Det hjade varit enklare, billigare och roligare med riktiga handskar isf. Men då är det inte TV-spel längre.

Nej. TV-spel ska vara soft.

Kan eventuellt bli kalas på 7 i Uppsala. Får se hur det hela styr upp sig, blir det något ska jag nollställa hjärnan totalt ikväll :gnissla

Precis hemkommen efter julbord, så ett par goa blev det där.
Nu får man leta upp nästa ställe att våldgästa!

Varje gång jag ser den jävla starfighteravataren blir jag så full i skratt:D

tar fö en liten Bunnahabhain 12årig gött:tummenupp

Blir lite vin öl och annat gott ikväll. Jag tänker dock försöka ta det lugnt, bakisångesten från förra helgen sitter fortfarande kvar. Har inte hittat min jacka än och min telefon minns jag att jag kastade sönder. Plus att jag sa åt nå nazister på stan att om dom inte håller sin käft så skulle jag slita skallen av dom.

Kom hem tidigt, första jag gjorde då jag kom innanför dörren var (gissa):pannkyss

:fyllisar

Sitter å mår alldeles underbart i min ensamhet:tungan för snart blir det julbord med jobbet:yoparty

Men först ett par öl å slösurfning m,m:D

Nu har jag druckit ol o drinkar i 2 veckor i strack. Borjar nastan bli trottsamt :tungan Nej da, men idag haller jag upp eftersom jag sitter ensam I Phnom Phen & dessutom ar lite sma krasslig. Ganska schyst dock att bara sitta & kolla pa alla vackra manniskor som finns har nere :) Grymt vackert folk de har Khamererna.

Jag har nog köpt totalt 5 flaskor vodka i hela mitt liv, 25år. Är det mycket? :va

Glöm inte att innan juldagen kommer fredag, och det är idag!!!
Julbord med grabbarna på Kungsholmen, sen vette tusan. Ska hem till svärföräldrarna imorrn, och då kan det vara bra om man är vaken till 21 iaf......

Jobbat lite trotts ledighet, kikat på lägenhet, handpenning imorgon m,m

Så självklart har det blivit fredags öl:D

Jag skulle _precis_ leta upp denna tråden ock skryta med att jag sörplar lågkvallewischhkey on the råks.

Schkål, Gul Jod o Grått Nytt Hår!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...