Krökatråden

försöker hålla igång fyllan från igår med några smirnoff ice,ska åka bil till tjeckien om en stund å det gör jag fan inte nykter:öl

ska åka på tvåmånaders eurotrip, så jag tar på mig ansvaret att kröka för alla sporthojare!!!
ha det hundra!!!

floodi skrev:
2447669 Jepp sånt som brukas supas i veckorna :arsele

Drack precis lite Grantz eller hur det nu stavas , o billiga tyskland öl Royal.

:tummenupp

Jag dricker Slots classic just nu, ok när det är öl som nästan kastas efter en..men ska man dricka whiskey så är ju inte 12 year Ragganmore inte helt fel. Har ni inte provat är ni välkomna hit för ett provsmak .

Blev en del igar. Om jag sittter o sörplar lite vin så här på söndag kvällen. är jag alkad då?
-

Har läst att ett glas rödvin om dagen är bara nyttigt...för oss Qvinnor.Har testat det hela sommaren o ibland ett extra glas för säkerhets skull:tummenupp

A-star skrev:
2450135 Har läst att ett glas rödvin om dagen är bara nyttigt...för oss Qvinnor.Har testat det hela sommaren o ibland ett extra glas för säkerhets skull:tummenupp
Var det det du gjorde kl. 07:57 i morse?

Annars innehåller ju öl en del fibrer och en fiberrik frukost ska väl vara bra? :va

:fyllisar

Fan ingen ordning på den här tråden sen Starstriker försvann. Är han ute & hojar i välden nu eller?

Just nu en Raki Martini, citronskal ej gron oliv.
Jag har ersatt Ginen med Raki. Är inte ett fullgott alternativ men ger intressant variation. SKa nog ta en tredjeeeee

Jag håller mig till öl. Tschechische & Czech beer night i relativt vanlig ordning. Braník, Litovel & Krusovice på menyn :)
Inhandlade även en flaska Trivento Tribu. Men den spar jag till morgon dagen

Så djävla skönt med en vit helg för första gången på jag vet inte hur länge...............tyckte jag tidigare idag, så mao första Jägern smög nyss ner:tuttar

PARTY!
Groggar sveps en efter en.
Just nu spelas LRCN 4x4 så att det ryker om förstärkaren.
Strax utgång till stans snobbigaste ställe.
Någon lycklig dam kommer få min tunga ikväll.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT