Krökatråden

Jag trodde man gick ut på annandagen? Nåja, juldagen kanske funkar oxå :confused:

Jag blir förvirrad, drar en 3 dagars kring nyår istället så blir det ordentligt gjort!
Dunken!?

Fan är det bra när det ligger en o sover i köket när man har förfest , o låter honom sova , o sen när man kommer hem så ligger personen fråga kvar i samma ställning. kanske skulle försöka få lite liv i honom.....

käkar min kebab först.
Andra bilden var när vi drog in till stan , sen la vi honom på golvet o sova ruset
av sig.

Bifogat

• PICT0180.JPG
    PICT0180.JPG
    96.4 KB · Visningar: 96
  • PICT0179.JPG
    PICT0179.JPG
    96.2 KB · Visningar: 107
Last edited:
Nursey skrev:

Fan fick upp honom , han lever :banana Fick dra in honom på dass, så han ligger där o kalvar lite. Sen har jag bäddat fint på soffan också så han får sova fint , Fan jag känner mig riktigt snäll o trevlig ikväll. Det måste vara all God julmat som sprider glädjen.

Kanske också för att min tjej är på väg hem :) Inte så kul o se en full jävla
idiot liggandes på golvet i köket som man inte känner när man kommer hem.

floodi skrev:
Fan fick upp honom , han lever :banana Fick dra in honom på dass, så han ligger där o kalvar lite. Sen har jag bäddat fint på soffan också så han får sova fint , Fan jag känner mig riktigt snäll o trevlig ikväll. Det måste vara all God julmat som sprider glädjen.

Kanske också för att min tjej är på väg hem :) Inte så kul o se en full jävla
idiot liggandes på golvet i köket som man inte känner när man kommer hem.

Vill bara förtydliga att det var kebaben jag tänkte på och inte fyllot i ditt badrum :tomten :rofl

Nursey skrev:
Vill bara förtydliga att det var kebaben jag tänkte på och inte fyllot i ditt badrum :tomten :rofl

Hur fan ska jag kunna veta det.
Fan en full kille vill väll alla brudar ha med sig hem i sängkammaren eller :rolleyes:

En kebab köper man ju bara med sig hem, för att stilla tillvaron , trodde du ville
ha lite hålligång med en full pojke som inte tål spriten. :hihi

honkiie skrev:
åh jag känner mig fortfarande bakis

Hehe. Tur att det är kortvecka. Juldagen blev ganska soft faktiskt. Pimplade i mig en hel del men blev faktiskt inte full alls. Märkligt det där. Ibland tar inte alkoholen. Tja, känns som om det kvittar, det var en trevlig kväll och jag var inte bakis dagen efter! Det verkar som om Honkie blev bakis för oss alla ;)

Starstriker skrev:
Hehe. Tur att det är kortvecka. Juldagen blev ganska soft faktiskt. Pimplade i mig en hel del men blev faktiskt inte full alls. Märkligt det där. Ibland tar inte alkoholen. Tja, känns som om det kvittar, det var en trevlig kväll och jag var inte bakis dagen efter! Det verkar som om Honkie blev bakis för oss alla ;)
En bag in box senare så fick vinet återgå till naturen genom inte mindre än fyra olika toalettstolar, på den fjärde toaletten sov jag en stund också och lyckades välta badkaret på nått sätt. allt efter klockan två är stillbilder utan ljud. :gnissla
Men det var ändå rätt så kul iallafall.

honkiie skrev:
En bag in box senare så fick vinet återgå till naturen genom inte mindre än fyra olika toalettstolar, på den fjärde toaletten sov jag en stund också och lyckades välta badkaret på nått sätt. allt efter klockan två är stillbilder utan ljud. :gnissla
Men det var ändå rätt så kul iallafall.

Kom det inget genom näsan? Blandat med julskinka och rödkål? ;)

Dan före den stoora krökadan! Fast jag håller nog med Leonard Cohen. Han söp 364 dgr o året ett tag, men amatörernas afton fick de ha för sig själva..Nyårsafton :)

Hursom det blir ingen nyårsbuffé a la 1000 pix o fesljummen mat som var god i går på ett knökat ställe.

Mitt nyårslöfte blir att ta re lite lugnare under 2006... jag ska dra ner till 7 fester i veckan :2cool

Nu är man på plats i skellefteå iallafall, känns bra. Känner mig taggad och redo. Ikväll ska det barka! Skål! :fyllisar

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!