Krökatråden

Tänkte vara först med att lyfta tråden denna gång! Förhoppningsvis blir det tentafest ikväll, annars hittar vi nog på en annan ursäkt för att kröka till... Studentlivet är härligt :fyllisar

nu ska jag snart tvaga min stora balla med tvål och vatten och sen har jag en oöppnad jack som ropar på mig! :fyllisar

Idag är man lite smått bakis. En leverantör bjöd på lite festligheter med mässa, mat, musik & trolleri med Labero igår ...ja, så va det ju gratis öl oxå.

Imorgon ska man på det igen dock. Blir lite fest & en runda på krogen. En flaska Casillero del Diablo är inhandlad & så för det väl bli ngn öl upp till.

honkiie skrev:
nu ska jag snart tvaga min stora balla med tvål och vatten och sen har jag en oöppnad jack som ropar på mig! :fyllisar

HAHAHA. Jo, jag har hört att ni ska ha stora ballar i Lappland.

Här blir det förhoppningsvis lite party också. Ska först över till föräldrarna på middag, sen får vi se om jag får med mig något ut....

Äntligen freda, urk :rolleyes: , känner inget sug efter bira idag...
Hoppas det känns bättre imorrn :7peta , ska ut på fest till Jeppis då :banana , med STOR sannolikhet finns det många :tuttar där :lol , WISH ME LUCK :4skrika !

Näfan.. Själv åker jag till Acapulco å tar en Margharita!

Vi hörs efter helgen! :arsele
Acapulco%20de%20noche%202004%201.jpg

Biturbo skrev:
Vi hörs efter helgen! :arsele

Acapulco ?

:rolleyes:

Drick lite för mig med,jag firar att jag tog mina första cp-krabb-ringaren i notre dame steg idag.

Tänk på det när du hånglar upp någon mot väggen i natt
:7peta

Last edited:
Man mår som man förtjänar idag, men det är gött, då vet man att man lever. Känns lite som om slipknot och raisedfist gått ihop och kör århundradets spelning i mitt huvud :yoparty :3freak

PUHH var ute igår, tufft idag. Men nu är en gin å grapetonic på väg ner. Känns redan mycke bättre :tummenupp

Vilka tokiga finnar jag festar med igår, dom blandade jagermister (stavning?) och redbull. :gnissla Vanhelgning!

ZwaniZ skrev:
Jo men det är rätt gott, har testat en gång

Hmm låter som om det skulle bli väldigt fel. det måste vart otroligt söt i allafall.

Kanske får testa nån gång.

Min kille jack daniels dog igår, men som tur är så har jag fått en ny vän som heter kapten morgan. :fyllisar

jorå... nu ere dags igen att borsta! halloween som det är så får man väl offra sig o mejka upp nåt coolt o dra ner på stan o styra upp saker o ting :) Nåt av de haken som verkligen ber om att folk ska komma dit i halloweenutstyrsel lär få mitt besök... o jaa jag ska bli asbucklig o dann.. IKVÄLL mina damer o herrar ska jag sätta nytt personbästa i feeessst! jääh! Jag tror jag ska klä ut mig till George Best, han som ägnade ett helt liv åt att konsumera alkohol o lira boll! det senare var det mindre av tyvärr..

watch out!
kröka & Göka! tufft o va full...

Det blev soft för min del igår.. Och idag mår jag som jag förtjänar :)
Kanske blir liten utgång ikväll istället. Tyvärr hade apoteket stängt idag, så det bidde inget vin...

Nåå gott folk!? Vad blev facit för kvällen? Några napp? Några bottennapp?
Blev själv kvar hemma med en polare. Slattömning. 4 helrör mindre i skafferiet och jag fick dessutom tillfälle att bevisa vem av oss som är bäst på TV-spel. Basta.

Last edited:
Starstriker skrev:
Nåå gott folk!? Vad blev facit för kvällen? Några napp? Några bottennapp?
Blev själv kvar hemma med tjejen. Slattömning. 4 helrör mindre i skafferiet och jag fick dessutom tillfälle att bevisa vem av oss som är bäst på TV-spel. Basta.
¨
Hade en på G, träffade en tjej på kåren som kännde till min norrländska kompis gemensamma kompis norrländska flickvänn, fast som gäst med en som också var gäst till ytterliggare en som var gäst(hum, lite förvirrande :va). Sen var de tvungna att åka :huvet. Faan.

Edit; jobbigt med stooora bilder som sabbar en hel sida, för övrigt.

prulle skrev:
Vilka tokiga finnar jag festar med igår, dom blandade jagermister (stavning?) och redbull. :gnissla Vanhelgning!

Prova istället. Det är väldigt gott!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...