Krökatråden

Nitrogen skrev:
Ikväll ska jag värma upp.
Imorgon blir det monsterfylla, jag ska svina till det riktigt ordentligt.
På lördag ska jag supa mig tillbaka till apstadiet och kasta barstolar.
Den som känner för att beskåda fenomenet är mer än välkommen till Moatjé (fredag) och Mondo (lördag)

SKÅL! :fyllisar

DU behöver ingen sprit för att vara i apstadiet.

Undrar vem av oss som är liten....

Japp fredag igen! Tror knappast kvällen blir lika händelserik som förra fredagen..........

Ser på The Dukes of hazzard och avnjuter en kall youngs stout, kanske blir det utgång ikväll?

Biturbo skrev:
:hihi

Inte utan att jag saknar Mondo och Debaser lite...

Men jag får väl överleva en uteservering i 25 graders värme ikväll igen...
Imorgon firar dB 6 år på Mondo, det kommer att bli GRYMT!!!
Men det inte för inte som jag avundas dig, 25 grader. Halleluja!! :)

Mark skrev:
Så ja, ikväll blir det bowling med ett hugg. Då ska såklart det beryktade "bowling-greppet" praktiseras. I sällskap med en massa öl borde inte detta gå att misslyckas, även om det kanske har hänt förut :rolleyes:

Låt kloten rulla!

Mark

Tror jag ska va nykter när vi bowlar nästa gång så kanske jag inte åker på storstryk igen. Jag vann ju brottningen iaf :hihi

Jaha, då var fredagen avklarad, med nöd och näppe.
Nu ska jag kolla igenom bilderna som togs under kvällen, för jag minns då inte vad som hände igår :rolleyes:
:fyllisar

jag är för fattig för att kröka, någon som kan föra över nå pengar så jag får råd? :tomten

Otroligt men sant, jag va på krogen igår NYKTER :confused: , tror nog man håller på att bli förstörd då man gör så, men rätt kul iofs att se hur andra beter sej så man vet hur odräglig man brukar va själv :tungan , hamnade ju mitt i ett slagsmål fast jag va nykter med min otroliga otur :mad: , men jag klara mej undan nån smäll :Bugar

Freeeeeeedaaag :arsele , snart dags för sedvanliga fredags biran :hihi , sen i morrn helfest :fyllisar :yoparty , dra sig lite "lätt" berusad på krogen :banana :banana :pussa

Jaha fredag igen dags att gå in i dimman igen :tungan Blir en hel helg, har inte varit på krogen efter semestern men ikväll ska ja försöka ta mig dit likaså imorgon då är det ju oktoberfest :fyllisar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti