Krökatråden

:) Nu har du å dina polare ett bra skäl å köra lugnt förbi ;)

Tjo!. Nu går ja över till gummibåtstråden för nu känner vi ju i proncip varann!!
Haha :) ..åker inte så mkt hoj där, men däremot körde jag ju värmdö taxi förr, därav att man har lite koll på området haha tror tom jag skjutsat hem någon dit.

Är det sommar så är det :D

Exakt :D :D ..men jag gjorde mig, bokstavligen talat, av med alla jobb. Så jag har inget att komma tillbaks till. Satsade allt på ledighet & nöje i sommar.. Må det vara sålänge som möjligt.

Sade upp mig från 2 jobb i april, kvittade ut slutlöner och semesterersättningar. Nu e jag bara ledig och har det soft.. :yoparty

verkligheten kommer väl ifatt nångång :rolleyes:

Exakt :D :D ..men jag gjorde mig, bokstavligen talat, av med alla jobb. Så jag har inget att komma tillbaks till. Satsade allt på ledighet & nöje i sommar.. Må det vara sålänge som möjligt.

Sade upp mig från 2 jobb i april, kvittade ut slutlöner och semesterersättningar. Nu e jag bara ledig och har det soft.. :yoparty

Helrätt. Man lever bara en gång och det gäller att göra det bästa av tiden.
Gjorde samma sak för några år sen, och jag ångrar mig inte, även om det blev knapert mot slutet.

tyskarna har begripit det här med underhallning. Dansade till 9 pa morronkvisten pa en böghouseklubb inhyst i en övergiven fabrik som tar in en par tusen.

full som ett as pga. ölen 3 euro i baren. pa nattklubb.

Sitter nu med en kall Zlatopramen och väntar på att bli hämtad om c:a 2 timmar då det bär av till en stuga vid stranden på Öland, där det sedan ska eldas diverse döda djur över glöd och eld som sköljs ner med ännu mera alkoholhaltig dryckjom. :öl

Häller i mig allt (!!199)tillsammans med lite vattenpipa..men nu har tgästerna gått med sin vattenpipa och jag ä kvar me en stoor dunk vin och massa nanat...bra..då kan man akanske glömam..jsugt det..japp

Jag gör tvärt om... jobbar 15 timmar om dagen på sommaren så då behöver man ett par glas för att varva ner på kvällen. :rolleyes: Ikväll blir det vitt vin och en påse gott & blandat till middag :D
Snart är det vinter och då är jag ledig så man har tid att kröka på riktigt :yoparty

Häller i mig allt (!!199)tillsammans med lite vattenpipa..men nu har tgästerna gått med sin vattenpipa och jag ä kvar me en stoor dunk vin och massa nanat...bra..då kan man akanske glömam..jsugt det..japp

Du skulle ha bjudit in mig :tungan

Kul att du är tillbaka :krama

Last edited:
Nu är det så pass illa att jag var tvungen att luta dunken för att fylla upp sista glaset :D Blir ful-grogg sen om jag inte somnat på t-bordet (seriöst, borde man inte sova istället?!?!).

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...