Krökande diplomater

Jag förbannad orkar jag faktiskt inte bli, och diplomat vette 17 om jag skulle vilja vara.

Om han skulle låta bli att "gå på sådana evenemang nån gång i veckan" så kanske försäkringskassan skulle ha råd att betala ut mitt bostadsbidrag som fortfarande är innestående sen december :tummenupp

Eller så om han inte skulle gå på de festerna så kanske svenska företag skulle ha det svårare att få kontakt i Abu Dabi.

Eller så om han inte skulle gå på de festerna så kanske svenska företag skulle ha det svårare att få kontakt i Abu Dabi.

Kan ta att han går på fester,snackar om sverige mm. Men ge sig ut och dricka lite öl och kika på brudar som jobbar ombord på en flygmaskin. Vad ger det oss tillbaka? Tror du vi får ngt för det? Får vi det ska han förtsätta att åka båt. Men frågan e ju fortfarande vad just det skulle ge oss.

Men lägg av, diplomater får väl dricka alkohol om de så önskar, inom rimliga gränser. 'Mitt bostadsbidrag blabla'

Så länge dom inte kör något fordon så får dom dricka sig drängfulla utan att jag bryr mig.

Deras lever,deras liv.

Henrik

Kan ta att han går på fester,snackar om sverige mm. Men ge sig ut och dricka lite öl och kika på brudar som jobbar ombord på en flygmaskin. Vad ger det oss tillbaka? Tror du vi får ngt för det? Får vi det ska han förtsätta att åka båt. Men frågan e ju fortfarande vad just det skulle ge oss.

Tyckte det verkade som att emeraten själv hade bjudit dit flygvärdinnorna...

Vet inte så mycket om dina kontakter med mellanöstern men det jag hört så är dessa kontakter ganska värdefulla.

Hur utbildar jag mig till diplomat? Nu vet jag vad jag vill bli när jag blir stor.

Om han skulle låta bli att "gå på sådana evenemang nån gång i veckan" så kanske försäkringskassan skulle ha råd att betala ut mitt bostadsbidrag som fortfarande är innestående sen december :tummenupp

Sälj din hoj med slipon så kanske du slipper att vara bidragstagare.:tummenupp

Dubbelexamen, helst utomlands, tre-fyra språk samt lite volontärengagemang så har du åtminstone en chans. :tummenupp

Fyfan, då är jag ju nästan där! Får skicka in en ansökan till sommaren och se om jag hinner med det sista innan dess...

Jag är inte alls avis på hans jobb eller lön.. Men jag skulle föredra att skicka åt killen tio millioner av våra skattepengar så kunde han svina runt bäst han ville utan att vi skulle behöva ha hans tryne som Sveriges ansikte utåt.

Jag förstår inte problemet.... han blev bjuden på fest, så han gick.. det fanns sprit där, så han drack... Det fanns (kanske, otydlig bild) fagra damer där.

Återigen... vad i helvete är problemet?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...