Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Don Quixote skrev:Hehe, daer har hornen vaext ut ser jag! Duktigt aggressiva inbromsningar. Du maste vael ha tagit runt 3 placeringar pa sista varvet? Snyggt!!
Chrille skrev:Nr 2 i det hela är ju att Sepahewe borde gjort precis som Jocke dvs lagt ett defensivt spår in i gokarten och hårnålen redan efter
Don Quixote skrev:Hehe, daer har hornen vaext ut ser jag! Duktigt aggressiva inbromsningar. Du maste vael ha tagit runt 3 placeringar pa sista varvet? Snyggt!!
oFFkeFF skrev:Omkörningarna ser fina ut, ser nog definitivt bättre ut än mitt försök i ejes iaf![]()
abstruse skrev:Tack. Jag var lite orolig för att jag kände mig så loj hela veckan. Körde mest omkring och myste, det var först på racet som jag tände till.
Åsa #96 skrev:En fråga till dig Apis, visste du att det var sista varvet, eller var det bara en rejäl skopa av tur som du gjorde att du gjorde dessa omkörningar på det varvet![]()
abstruse skrev:FYI, så gjorde jag omkörningar i hårnålen vid tre, fyra tillfällen under racets gång. F ö förstår jag inte frågan. Är det race så är det "do or die" tills man passerat den schackrutiga flaggan vilket innebär att man kör om så ofta man kan och så snart tillfälle ges.
Njae, så är det väl inte riktigt. Se på t.ex Sviestad, där är det inte så bra att ligga först på rakan innan målgång eftersom man kan bli slipstreamad och ombromsad. Då är det bättre att inte göra den där "do or die"-omkörningen innan rakan utan själv ligga bakom och slipstreama om på sista varvet. Precis som jag inte gjorde på första SM'et med andra ord!abstruse skrev:Är det race så är det "do or die" tills man passerat den schackrutiga flaggan vilket innebär att man kör om så ofta man kan och så snart tillfälle ges.

Åsa #96 skrev:Jag menade inget illa med min fråga![]()
Torkel skrev:Njae, så är det väl inte riktigt. Se på t.ex Sviestad, där är det inte så bra att ligga först på rakan innan målgång eftersom man kan bli slipstreamad och ombromsad. Då är det bättre att inte göra den där "do or die"-omkörningen innan rakan utan själv ligga bakom och slipstreama om på sista varvet. Precis som jag inte gjorde på första SM'et med andra ord!![]()
Palte skrev:Fulkawan ligger ju först i klungan hela tiden!
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!